@ Soulchi...kom je net als de vorige keer je frustraties hier weer tonen. Misschien moet je niet allen Freewheeler per pb, maar iedereen gewoon je verhaal vertellen. Daar is het forum toch voor. Dat jij vriendjes bent met Davy weten we inmiddels allemaal.
Is er een probleem dat ik vriendjes ben met Davy en dat ik tevreden ben met wat hij bij mijn M gedaan heeft?
Ik denk het niet.
En wat betreft de pm naar freewheeler:
Kort gezegd vind ik het kleingeestig dat iedereen enkel naar de infratructuur van een tuner kijkt en niet wat er achter de schermen gebeurt bij het tunen.
Namelijk wat er met de computer, het hart van de wagen gebeurt.
En ja, ik ben teweten gekomen hoe hard de tuningwereld is, want er is grof geld mee te verdienen.
Zonder namen te noemen dus:
Davy had samen met MRC de oplossing gevonden om de 1.6 TDi zelf te lezen, herschrijven en terug te flashen.
Niet tegenstaande dat Apec reeds een standaard getuned program met een slave toestel kon flashen op de ecu.
Nadat DVX en MRC de oplossing gevonden hadden zijn ze naar israël getrokken om de tool te laten maken.
Het prototype werkte, waardoor de uitgebreide testen van start konden gaan.
Na 3 dagen kregen ze mail van Israël dat de extra bestelde tools klaar waren en dat hij inmiddels van een conculega (waarvan ik de naam dus niet WIL noemen) een bod had gekregen van 90.000 euro om de tools zelf in te kopen en de monopolie te krijgen.
Zij moesten een hoger bod uitbrengen wat ik een klein beetje kan begrijpen van diene jood, maar kom...!
Zoveel geld konen en wilden ze niet neertellen voor hun eigen ontwerp waardoor CMD gecontacteerd is geweest. 2 dagen later werden de tools gelanceerd zodat iedereen het een week later kon doen.
Vanaf dat ogenblik is iedereen beginnen publiceren dat ze de 1.6 TDi kunnen doen.En vandaar dat ik het op die moment terecht vond om DVX en MRC proficiat te wensen met wat ze bereikt hadden.
Uit dit verhaal kan je toch begrijpen dat er frustraties worden opgewekt?
DVX is een kleine garnaal en misloopt hiermee zijn kans om iets of wat naam te maken waarvoor dank aan de corrupte medetuner...
Diezelfde medetuner heeft zijn vorige werkgever, Heinz, erbij gelapt door de zwarte boekhouding in te leveren waardoor Heinz een bezoekje heeft gekregen van 12 personen in kostuum.
Hetzelfde fixt hij bij andere tuners.
Zo wilt hij België domineren.
Maar diegene die zijn best doet op een eerlijke manier en service blijft bieden zal wel aan het langste eind trekken.
Verder ga ik hier niet meer over uitwijken. Ik heb zijn bureau afgewerkt en heb in die tijd veel geleerd hoe deze wereld ineen zit.
Toch meen ik het recht te hebben om te zeggen hoe tevreden ik ben van DVX, een goede kennis of niet...