Ladies and gentlemen, we've got him, Fabia 1.2 TSI Style

Abo

Lid
Zaterdagmorgen 5-5-2012 opgehaald bij Auto Lakeman in Purmerend:

Mijn nieuwe Fabia HB 1.2 TSI Style.
Ik heb alvast een aantal foto's in een nieuw fotoalbum gezet.

http://www.skodaforum.nl/board/members/abo/albums/fabia-hb-style-1-2-tsi-2012/

Km.stand is nu slechts 39.
MDI interface op de audio werkt prima.
Ik had op een 32 GB USB stick div. MP3 CD's gezet.
De audio herkent de namen van de nummers.
Prima geluid uit 8 speakers.

Over een tijdje zal ik een rijimpressie schrijven.

Cordoba

Forumguru
Ziet er netjes uit Abo. :super: Foto voor de reclame voor de O2, laat gelijk de overeenkomende familietrekjes zien. Wat me bij jouw foto's wel opvalt is de erg haakse hoek aan de boven/achterkant van het achterportier, dat was me eerder nooit zo opgevallen bij de FII, maar dat komt misschien omdat je 'm vaak in donkerder kleuren ziet, waarbij de naad minder opvalt.

RayDelft

Forumguru
Zaterdagmorgen 5-5-2012 opgehaald bij Auto Lakeman in Purmerend:

Ik had op een 32 GB USB stick div. MP3 CD's gezet.
De audio herkent de namen van de nummers.
Prima geluid uit 8 speakers.

Over een tijdje zal ik een rijimpressie schrijven.

Gefeliciteerd met je nieuwe auto.Ik heb óok een 32 GB kaartje gevuld, en toen ik er op had zitten wat ik zo'n beetje wilde had ik nog 20 Gb over!
Ik had wel met een kleiner kaartje kunnen volstaan. Maar inderdaad, het werkt geweldig met herkenning van tracknamen.

darkprojectx

Forumguru
Van harte met de kleine!

Klein vraagje wat ik eigenlijk al heel vaak aan iemand heb willen vragen maar nog nooit gedaan heb;
waarom maken mensen foto's van hun auto met de deuren en achterklep open? (vaak wordt de foto dan ook nog van de voorkant van de auto genomen)
Niet omdat ik het belachelijk ofzo vindt, maar ik vraag me gewoon af waarom. Iedereen zal in zn leven wel zo'n vraag een keer tegenkomen waar je snachts wakker van ligt.

Abo

Lid
Had ik gedaan om het interieur en de binnenruimte te laten zien.
In originele fabrieksfolders zie je ook wel eens afbeeldingen met de deuren open.

Bovenaan Onderaan