Hij is er, nu nog wat aanpassingen doen!!

• Onderwerp starter Deleted member 6398
  • Startdatum
D

Deleted member 6398

Vanmiddag mijn Octavia op kunnen halen, wel even een verschil met een Avensis, maar dit rijdt meer als de Ibiza FR die we ook nog hebben, wat directer en pittiger.
Nu nog een chiptuning en hij is echt goed :super:
Alleen die coming en leaving home dinges moet niet via de koplampen maar via de mistlampen, veel mooier volgens mij.
En heeft er heel toevallig iemand ook de taal aan kunnen passen van Engels naar Nederlands of is die optie niet aanwezig?

Oftewel, is er iemand in het noorden des lands (Friesland) die errug handig is met Vag-com en mijn Octavia zo aangenaam kan maken?

D

Deleted member 6398

Geen nieuwe hoor, deze is van november 2007, 2.0TDI, zwart, leer, pdc voor en achter enz.
Zit net door de pil die ze instructie handboek noemen te worstelen. Er valt nog heel wat zelf in te stellen, maar net de leuke dingetjes die ik hier gelezen had niet, daar moet de stekker er voor in :laugh:

Monteurtje

Forumguru
Taal kan je niet veranderen. Vanaf modeljaar 2012 is pas ook nederlands beschikbaar. Wat betreft coming home via mistlampen, daar is volgens mij een topic over. Op dit forum.

D

Deleted member 6398

Ja had ik gelezen, maar nu nog iemand vinden die dat (liefst hier in de buurt) voor me kan regelen

D

Deleted member 6398

Hoor net dat er morgen al een plekje is om te chippen, doen zeg ik !!!!!

D

Deleted member 6398

Lekker hoor, een O2 chips voeren, daar wordt vooral het koppel leuker van. :yeah:

Cordoba

Forumguru
Taal kan je niet veranderen. Vanaf modeljaar 2012 is pas ook nederlands beschikbaar. Wat betreft coming home via mistlampen, daar is volgens mij een topic over. Op dit forum.

Ik dacht dat ik al eens gelezen had, dat dit kon door ik dacht Chinees of Japans?? als taal te kiezen, misschien dat je dat met googelen terug kunt vinden. Anders even een berichtje aan Adjego, die kan het je waarschijnlijk zo vertellen.

Ronnie

Forumguru
Wanneer je de taal in nr. 5 (Japans) veranderd geeft het verbruiksdisplay Km./Ltr. aan. Standaard is dit Ltr./100 Km.

D

Deleted member 6398

Ook mogelijk door de eenheden te veranderen in Maxidot (indien aanwezig natuurlijk)

Bovenaan Onderaan