Order geplaatst O2

Vanavond eindelijk na lang wachten order geplaatst op de fleet van INGCarlease.

Bestelling gaat via Skoda center Utrecht.
Goed geholpen bij offerte maar ik had al veel info.

Skoda Octavia 1.6TDI 77kw Elegance Hatchback
Goed bekleed maar ik had toch wat extra's.
- Kenwood DNX 7280BT Navigatiesysteem
- Ivory bekleding
- Multufunctioneel stuurwiel
- 16" Crateris velgen
- Lava Blue Metallic lak

Rij nu in een Honda Civic Hybrid..dat wordt dus een hele verandering :)

Skodadude

Actief lid
Het zijn de kleine dingen die het verschil maken.
Ik heb uiteindelijk ook 16" Crateris genomen, maakt de auto net even meer af.

Succes met wachten.

Venom

Nieuw lid
Ik vind het schitterend die ivory bekleding maar vraag me wel altijd af of dat kwa kleur niet heel erg besmettelijk is, je ziet er alles op. Maar goed, het blijft verschrikkelijk mooi. Alvast veel plezier met je keuze!

Volgens dealer zou t week 48 kunnen worden.
Ik was verbaasd want de vorige keer werd gezegd dat het januari zou worden.

Is nog in behandeling bij de LM.

ivory en lavablue icm crateris moet gewoon schitterend zijn om te zien, kan niet anders :)

heb toch even getwijfeld met de VW Jetta maar een klein detail heeft de octavia een voordeel gegeven en dat is de enorme laadruimte

Skodadude

Actief lid
heb toch even getwijfeld met de VW Jetta maar een klein detail heeft de octavia een voordeel gegeven en dat is de enorme laadruimte

Ik vind de laadruimte niet echt een klein detail, dit is wat bij mij weer de doorslag geeft om voor Skoda te kiezen.
Gewoon veel waar voor je geld.

toevallig vandaag gebeld met dezelfde dealer over mijn besteld O2C met 1.6 in lava blue. Besteld van de zomer ergens (juli ofzo) en verwachtte productie week 51 dus leverdatum 2 of 3de week van jan 2012 !! :)

dan heb ik verkeerde info gekregen van de verkoper maar ik kan dus in feite wel lang erop wachten :)

op zich eindigt mijn huidig contract ergens rond oud en nieuw..

Ik vind de laadruimte niet echt een klein detail, dit is wat bij mij weer de doorslag geeft om voor Skoda te kiezen.
Gewoon veel waar voor je geld.

Voor mij is dat toch een klein detail hoor want op zich scheelde het maandelijks 12 a 14 euro als je de highline van Jetta naast de Elegance van O2 zet. Qua inhoud kofferruimte scheelt het 50 liter, dat is eigenlijk het probleem niet, voor mij is de toegankelijkheid van de kofferbak belangrijk en de hatchback is toch wat handiger als je een baby en een peuter in huis hebt.
Trouwens wat is de koffebak van de Jetta diep en smal zeg! als er een tas achteraan zou liggen kom ik er niet bij met mn buik :)

ghostbuster

Nieuw lid
ik ben voor dat ik de auto ging bestellen bij 3 dealers geweest, alledrie keer ik vooraf het zelfde antwoord levertijd is 10 a 12 weken.nog nadrukkelijk aangegeven dat het om de 1,6 diesel ging de greenline
jahoor alleen DSG bakken heeft langere levertijd.
ikke blij auto besteld levertijd 26 weken en dat is dan nog de voorlopige planning
navraag bij de dealer ja meneer dat type motor zit ook in de golf plus de fabia heeft voorrang
nevraag bij dealer 2 ja meneer die motor word ook in de golf gebruikt voor 31-12 moeten ze in nederland nog 800 stuks uitleveren.dus kan ff duren

klinkt bekend. "mijn" dealer zei ook al 10-12 week (standaardzinnetje). Bij bestelling blijkt dit al 19/20 weken. Ook die van mij 1.6 diesel Greenline.

ik heb nog steeds geen indicatie ontvangen, bestelling wordt waarschijnlijk maandag of dinsdag geplaatst, dan krijg ik meer info...ben benieuwd

wel vreemd al die verschillen, zal misschien deels te maken hebben met uitvoering en extra's.....maar of dat weken moet duren?

ghostbuster

Nieuw lid
de extra's
- speakers in de achterdeuren ( in echt niet byzonder )
- Stuurwiel met telefoonfunctie ( is ook niet byzonder )

de vertragende factor is simpelweg die 1.6 diesel motor

dealer belde gisteren om definitief de boel af te handelen

volgens de dealer zou de auto week 48 al binnen zijn maar de leasemaatschappij laat de auto daar 1 maand staan omdat ze geen auto op kenteken willen zetten voor week 1

ik snap er niks van maar ja we zien wel..als het maar geen 24/25 week levertijd heeft

toevallig vandaag gebeld met dezelfde dealer over mijn besteld O2C met 1.6 in lava blue. Besteld van de zomer ergens (juli ofzo) en verwachtte productie week 51 dus leverdatum 2 of 3de week van jan 2012 !! :)
blijft vreemd dat ik hem dan eerder dan jij krijg terwijl 3 maanden geleden had besteld??????

Bovenaan Onderaan