Me even voorstellen als nieuwe skoda Fabia greenline driver

armand

Nieuw lid
Goede dag allemaal.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Armand en heb nu ongeveer twee weken een geweldige fabia greenline in bezit, wat een lekkere auto en ook ik bespaar veel geld met deze auto aangezien hij zakelijk is aangekocht. Ik heb hem gekocht bij Vruggink in Halle, Hij was drie maanden oud met 11.000 km op de teller. ik kon deze auto niet laten staan,hij is namelijk full optie behalve dan sunset en gordijn airbags. ik zal snel wat foto's plaatsen om mijn profiel.

De auto : Fabia greenline Candy wit[poetsen dus] Full leder bekleding Zwart met zilveren stiksels ook achter,klein leder pakket,Maxi Dot,Hondenrek,Rubber mattenset,Winterbanden,MDi,Dakrailing zwart,Multifunctioneel stuurwiel,Climatronic,Elektrische ramen achter,Midden armsteun,Parking distance,

Fabia

† In Memoriam
Dat is inderdaad een hele complete auto zeg. Zelfs leer. Ben benieuwd naar de foto's.

armand

Nieuw lid
ik heb nu wat foto"s in mijn account staan.
Goede dag allemaal.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Armand en heb nu ongeveer twee weken een geweldige fabia greenline in bezit, wat een lekkere auto en ook ik bespaar veel geld met deze auto aangezien hij zakelijk is aangekocht. Ik heb hem gekocht bij Vruggink in Halle, Hij was drie maanden oud met 11.000 km op de teller. ik kon deze auto niet laten staan,hij is namelijk full optie behalve dan sunset en gordijn airbags. ik zal snel wat foto's plaatsen om mijn profiel.

De auto : Fabia greenline Candy wit[poetsen dus] Full leder bekleding Zwart met zilveren stiksels ook achter,klein leder pakket,Maxi Dot,Hondenrek,Rubber mattenset,Winterbanden,MDi,Dakrailing zwart,Multifunctioneel stuurwiel,Climatronic,Elektrische ramen achter,Midden armsteun,Parking distance,

armand

Nieuw lid
bedankt vind ik ook. Erg veel plezier van de auto alleen gisteren een steen tegen de ruit gekregen en ook gelijk een scheur natuurlijk.
Gelukkig goed verzekerd en all helemaal aangezien het een dure ruit blijkt te zijn omdat er een antenne is zit. ik zal nog wat betere foto's plaatsen deze had even snel genomen.
Mooi leder interieur hoor!!!!!!!

armand

Nieuw lid
Vandaag de nieuwe ruit er in bij autototaalglas. Gewoon de originele van Skoda dus dat is weer mooi. hopelijk blijft deze langer heel. voor de rest echt nog super tevreden over de auto alleen het druppen van water door de bestuurders portier heen dan maar dat komt wel goed met wat vaseline.

Bovenaan Onderaan