Greenline is afgeleverd

Een auto uitzoeken is leuk, het wachten erop wat minder,maar na lange levertijden en wat frustraties met mijn dealer is het er dan toch van gekomen.

Vandaag mijn Fabia Greenline afgehaald. En zoals de mede eigenaren waarschijnlijk kunnen bevestigen is het lange wachten eigenlijk meteen alweer vergeten.

Al met al redelijk lang gewacht. 31 juli besteld en 4 december geleverd, maar ach mij hoor je vanaf vandaag denk ik niet meer klagen.

Ja ok dan over een ding, tegenwoordig wordt de Greenline met twee felgroene stickers afgeleverd onder de buitenspiegel op het spatbord, leuke reclame misschien, maar niet mijn smaak. Iemand die tips heeft hoe ze te verwijderen?

Hetzer

Forumguru
felgroene stickers???, heb jij daar gaan fotootje van, heb die dingen nog nooit gezien.

Ik heb ze verwijderd door rustig met een fohn de sticker warm te maken (niet te heet) en dan trek je ze er zo af met lijm en al, gaat het gemakkelijkst

Idd, ze zitten volgens mijn dealer op alle greenline auto's bij Fabia is jet al lelijk maar bij Oct en Sup al helemaal, eea ook nog afhankelijk van je kleur auto.

Wasmachineman

Forumguru
Falcon, bedankt voor de link en ik vind ze ook niet mooi.
Vooraf kun je toch wel aangeven dat je ze niet wilt?
Moet toch niet gekker worden hoor!:ahum:

Bovenaan Onderaan