Foto's mini-meeting & wintercheck bij Vepreda AutoStudio

Hetzer

Forumguru
Het was weer gezellig, klein clubje lekker kunnen bij praten!!
Het was gelukkig ook droog, hier de eerste foto's

33ttevp.jpg

do788z.jpg

Maarten was ook weer van de partij
2njhlsl.jpg

En met de 11 jaar oude Felicia van Kees, geen bijzonderheden, alleen wat versleten ruitenwisser bladen.
3178nc3.jpg

Hetzer

Forumguru
Gratis koffie, bruinbrood met spek en door Hans en Riet zelfgemaakt erwten soep :winkie:

2eqgl5l.jpg

the line-up

160ufly.jpg

20z8c38.jpg

Hetzer

Forumguru
ff foto's schieten.

20v0qrn.jpg

Le Fabia's!!!!!!!!!!!!!!!!

1zmmoh4.jpg

2zeas1e.jpg

ook iedereen weer voorzien van de bekende stickers!!!!!!

2emzrtg.jpg

Ron467

Actief lid
Snelle foto´s Hetzer, leuk!:24:

Hoef ik tenminste niet verder moeite te doen om ze met bleutooth van mijn prehistorisch telefoontje te halen!:smirk:

Spaced

Senior Member
Sneller actie Hetzer. Ik probeer al een uur tevergeefs mijn USB kabeltje te vinden, maar nop. Ik ga even een andere regelen en zal ik zo de rest hier even online zetten :)

van_der_P

Senior Member
Ja de foto's van Hetzer zijn veel beter dan de mijne, ik heb meer een zoekplaatje ervan gemaakt.:D
Misschien zij die op de telefoon beter, straks maar eens proberen.
De terugweg ging voorspoedig, 2 uurtjes was ik thuis, en 1 op 24.1, 362 km

Fabia

† In Memoriam
Ik mis Henk op de foto's. Was íe er niet bij, dus beide RR waren helaas afwezig. En Rianne?

EdK

Forumguru
Jij moest bloemen kopen ehhhhhhh wegbrengen
Bothje heeft zich ziekgemeld zoals je verder terug kunt lezen
En rianne had ook beestje's in de keel zoals je ervoor kunt lezen.
Dus de boel was aardig uitgedund, maar zoals ik kan lezen was het toch gezellig

Fabia

† In Memoriam
Ach, dat is balen voor ze. Krijg je ook met dit rare weer. Het leek wel voorjaar de afgelopen week en volgende week is het opeens weer echt herfstweer. Beterschap gewenst Henk en Rianne!!!!

Fabia

† In Memoriam
Jij moest bloemen kopen ehhhhhhh wegbrengen

FF :ot: Mijn baas vond het nodig om heel Belgie vol te zetten met bolchrysanten ivm allerzielen. Alleen ze waren veel te duur dus we zaten met karren vol onverkochte chrysanten die weer retour moesten. En die paste helaas niet allemaal in mijn camion vandaar maar overwerken op zaterdag.

EdK

Forumguru
OOK FF:ot:Dus vanaf volgende week hebben wij weer in de supers de bolchrysanten in de aanbieding ? Zo ja, dan heb je weer een dag overwerk lijkt me.
Maar het bevalt dus nog steeds die Job ?

Spaced

Senior Member
Heren, hier de foto's in een opendir. Klik & geniet (zoveel heb ik er niet gemaakt):

http://boumanvanderlinden.nl/skoda

@Hetzer: Die volgelpoep staat er wel goed op :tongue:

@Van_der_P: Volgens mij reed jij nog heel even achter mij. Ik ging uiteindelijk linksaf richting A15, jij ging eeeuh, niet die richting op :tongue:

Bovenaan Onderaan