De Yeti staat thuis

Multi1100

Actief lid
Jippie! Hij staat thuis te glimmen! Keurig afgeleverd door MS Alkmaar, alles goed uitgelegd. Heb er vanavond na boodschappen doen nog een 40 km mee gereden door de NH dreven..heerlijke auto. Alles werkt even goed en de telefoon met de auto gepaired, is een uitkomst. M'n zus belde even en kwam luid en duidelijk door via de speakers. Zeer comfortabel allemaal en lekker rechtop zitten! :super: Goed overzicht. Wilde bijna niet stoppen haha:grin::grin:

Zal binnenkort foto's laden..:super:

wimv

Actief lid
Heel veel plezier ermee. Inderdaad, de zit is prima en hij is uitermate comfortabel en stil.

EdK

Forumguru
gefeliciteerd hiermee en blijf genieten !
En laat af en toe even weten wat je verbruik is, ben ik namelijk erg benieuwd naar.

En weet jij waar ze vanuit fabriek de microfoon plaatsen ?

corsaar

Senior Member
Keurig afgeleverd door MS Alkmaar, alles goed uitgelegd. .heerlijke auto. Alles werkt even goed en de telefoon met de auto gepaired, is een uitkomst.

Zal binnenkort foto's laden..

Gefeliciteerd en veel plezier met je Yeti fijn dat je zo tevreden ben.
Een van de velen !

Multi1100

Actief lid
gefeliciteerd hiermee en blijf genieten !
En laat af en toe even weten wat je verbruik is, ben ik namelijk erg benieuwd naar.

En weet jij waar ze vanuit fabriek de microfoon plaatsen ?

Ik zit nu op 1 op 10 :smirk: maar dat is niet reel natuurlijk, blok moet nog inlopen, veel geschakeld (met opzet kleine weggetjes) etc. Maar ik zal je op de hoogte houden :winkie:

Denk dat de micro in het middenconsole aan het plafond zit, lijkt me de meest logische plek, niet naar gekeken. Ik was volgens m'n zus erg goed verstaanbaar.:grin:

EdK

Forumguru
Dat geeft zelfs de AIVD niet prijs....

Tsja en zover gaan me connectie's ook weer niet !
Wel jaren terug tot 2 keer aan toe met mensen van het R.I.T. (rampen indentificatie team ) gewerkt. En die wisten veel maar dit ook niet !

Multi1100

Actief lid
Dank allemaal voor de goede wensen!

@mod: kunnen we foto's opladen? zag zo gauw niet iets via FAQ..

sorry..nu wel gevonden..

YeMii

Senior Member
Gefeliciteerd met je YETI, geniet er van en veel veilige kilometers. Het stoppen blijft moelijk!, maar je wordt steeds beter in het bedenken van een omweg.

Sant

Lid
@multi1100
Heel veel rijplezier met je Yeti. Hij gaat je zeker bevallen.
Ik heb mijn Yeti sinds afgelopen woensdag 13-10-'10. En hij bevalt me al erg goed. Moet nog verschillende dingen ontdekken zoals o.a. de juiste zit. Alles gaat zeker goedkomen. En ook mijn vrouw bevalt hij al uitermate goed!
Allereerste bevindingen: Ruim, lekker hoge zit (kan nog veel hoger), fijne stoel, stil en pittig. En dat voor een 1.2TSI.

Multi1100

Actief lid
Hallo allemaal, vandaag weer even heerlijk gereden, showen bij vrienden etc. De zitpositie is voor mij echt goed en heb de juiste stand van stoel en stuur snel gevonden. Ik heb de stoel op de hoogste stand staan, zit heerlijk ontspannen voor m'n rug (die ooit 3 gebroken wervels zijn daar gevoelig voor..)
even een hollands plaatje met de yeti..:winkie:

Bovenaan Onderaan