O2 Combi Greenline besteld

Elechi

Nieuw lid
Mijn huidige leasewagen (VW Jetta) is bijna einde contract dus ik heb een nieuwe wagen mogen bestellen. Na veel wikken en wegen is het uiteindelijk een Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Greenline geworden.)

Ik heb volgende opties kunnen nemen:

• Pack company Columbus
    • Climatronic Airco
    • Jumbo box vooraan
    • Regensensor met Coming Home functie
    • PDC achteraan
    • Pack lederafwerking
    • Tapijten
    • Navigatiesysteem Columbus
    • Metaalkleur (Cappucino beige)
    • Snelheidsregelaar
  • Verwarmde voorzetels
    • Verwarmde voorzetels
    • Voorzetels regelbaar in de hoogte met regelbare lendensteun
    • Opbergvak onder de passagierszetel
  • Mistlichten met bochtverlichting
  • Xenon koplampen met AFS functie
  • ESP + EDS + HBA + DSR
  • Radiovoorbereiding 8LS
  • Pre-installatie Bluetooth
  • Multifunctioneel stuur (radio + telefoon)
  • Elektrisch bediende ruiten achteraan
  • Bestuurdersspiegel met dimfunctie
  • Verduisterde ruiten achteraan
  • PDC vooraan
  • Lederen interieur (naplaatsing, waarom er geen fabrieks lederen interieur op de greenline is snap ik niet)
Besteld begin september, leverdatum eind november. Als ik de posts hier op het forum lees vraag ik mij af of dat gaat lukken. Ik kijk er in elk geval naar uit.

Darkside

Forumguru
Waarschijnlijk moet je diesel rijden. De meeste zaken zitten op een Elegance BL.
Dan zou de 1.2 TSI misschien wel voordeliger geweest zijn,

Elechi

Nieuw lid
Benzine is inderdaad niet toegelaten. Met de kilometers die ik doe (60 000 a 70 000 per jaar) zou dat hier in België trouwens te duur zijn in leasing.

Darkside

Forumguru
Ook in nederland mag je met zulke getallen geen benzine nemen hoor.
Zit zelf net op de grens en mag wel een benzine auto leasen.
En dan was de 1.2 TSI EBL bijna goedkoper dan een 1.6 CR GBL. Laat staan als ik de opties gelijk trek.

Wasmachineman

Forumguru
Mooie wagen maar hoe kun je Xenon erop krijgen trouwens? Dat is toch niet mogelijk of is dat in Belgie wel mogelijk dus??

Elechi

Nieuw lid
Hier in België staat dat gewoon op de optielijst van de greenline. Blijkbaar zijn er toch wel verschillen wat dat betreft.

Darkside

Forumguru
Wat is de uitstoot van de wagen in belgie. Misschien dat deze anders is dan onze greenline. Wij krijgen hiervoor de greentech modellen. Wel gereduceerde uitstoot, maar niet zo veel als de greenline modellen. Maar dan wel weer met meer opties te bestellen.

Elechi

Nieuw lid
114g CO2 per km. De Elegance versie heeft met dezelfde motor 119g CO2 per km.

Als de fleetkorting op de greenline niet zo groot was geweest had ik de elegance genomen, maar 25% korting tegenover 18% korting liet mij toch meer opties toe op de Greenline.

Ja logisch dan dan greentec in Nederland dan ook meer opties gaat krijgen.
Jammer dat ik nog een oude greenline krijg volgende week maar xenon bijvoorbeeld had ik wel graag gewild.
Volgende keer maar een superb combi greenline dan maar.

Elechi

Nieuw lid
Eergisteren bericht gekregen dat de wagen geleverd is :).
Hij is onmiddellijk opgehaald door DK Schweizer voor het plaatsen van het lederen interieur.

Nog een dik weekje wachten... ik ben benieuwd.

Elechi

Nieuw lid
Net telefoon gekregen van de dealer.
Vrijdag mag ik de wagen gaan ophalen, leuk sinterklaas cadeau.
Dit weekend moet ik voor het werk al direct het Vlaamse land doorkruisen. Gaat nog leuk worden.:)

Danman

Lid
leg dan maar wel een extra kussentje onder het zitvlak, ik ben niet zo te spreken over de vering v.d. greenline editie, nogal een hobbel kar.
Overigens geldt hetzelfde voor de Volvo V50 met 20% bijtelling hier in NL, ook een hobbel kar door de verlaagde vering....
verder een super auto :)
Veel plezier ermee, heb ik er ook van!

Elechi

Nieuw lid
Wagen vanmorgen opgehaald bij de dealer.
Alles piccobello in orde. Het leder in naplaatsing (waar ik toch even mijn twijfels bij had bij de bestelling) ziet er fantastisch uit.

Een minpuntje: hij wordt even snel vuil als de vorige :winkie: (zucht)

Ik zal proberen dit weekend een paar foto's te maken en ze hier te plaatsen.

Wat betreft die vering: dat valt goed mee hoor mijn Jetta had ook sportieve vering dus ik merk niet veel verschil. Ik hou trouwens niet zo van die zachte deinende (meestal Franse) vering.

Bovenaan Onderaan