kiezen maar.. yeti vs countryman

Rosinfield

† In Memoriam
Heb ik ook gehad met de PT Cruiser. Vond ik wel geinig, alleen ook zo'n afknapper als je dan de binnenkant ziet. Doet me maar aan 1 ding denken: Blokker!

vincefra

Actief lid

prijzen in BE ... en is de niet genegotieerde prijs waarover ik het heb ... (juist 20.016 € om juist te zijn).
Ik zie net dat op de website er van 24 k gesproken wordt, echter foldertje op mijn bureau spreekt over 20.016 ...

Spijtig genoeg is die versie dan wel zonder de "pimped" verlichting binnen en met een basismotor dat een "country" niet waardig is ... maar voor de madam die de boodschappen doet en de kinjes afhaalt van school is het showelement volledig ...

LenK

Forumguru
Interieur Mini is niet mijn ding, maar wil wel opmerken dat er andere interieurdesign mogelijkheden zijn dan bij VAG gebruikelijk. Zwart en saai is niet de norm ;D

vincefra

Actief lid
klopt
beide interieuren zijn zo anders dat ze een ander publiek aanspreken, en daardoor hun eigen waarde hebben.

Dus vergelijk tussen yeti en mini countryman is eigenlijk overbodig ...

Zou zeggen:
- Mini countryman:
* jong sportiever / speelser publiek
* eerder naar vrouwen
* meer merk imago
- skoda yeti:
* eerder klasieker, dynamisch publiek
* praktischer ingesteld
* minder merk gebonden

Rosinfield

† In Memoriam
zwart en sober, zou ik zeggen. Saai of niet is persoonlijk. Ik vind het juist wel prettig, evenals het feit dat er bij mijn uitvoering niets te kiezen valt. Wij hebben al zoveel keuzes tegenwoordig.....

vincefra

Actief lid
ha ... prijsverschil gevonden ... is de BTW ... (heb prijs voor aankoop op bedrijf ... zonder btw natuurlijk ... )

Rosinfield

† In Memoriam
Ja en dan betaal je dus een hoop voor de naam en looks, terwijl de Yeti er ook best leuk uitziet en ik er voor de prijs van een "kale countryman" een hebt met o.a. DSG en airco.
Uiteraard een volkomen subjectieve mening.
Overigens zag ik dat hierover (Yeti vs Countryman) ook op het Engelse forum een draad loopt.

Bovenaan Onderaan