Fabia GL - Satin Grey enzo!!!

Ook ik ben overstag gegaan.
Nadat een collega van me (Viper) mij voor de (school-)vakantie al had "gek" gemaakt, heb ik eind juli ook mijn Fabia Greenline besteld!

Eerst gekozen voor Cappucchino Beige, maar uiteindelijk is het Satin Grey geworden...

Opties:
Maxi-Dot display
Dakrailing (zwart)
Multifunctioneel stuurwiel + klein lederpakket
Climatronic
Elektrische raambediening achter
Middenarmsteun
PDC
Sunset
Gordijnairbags

Accessoires:
Kunststofbeschermstrip voor kofferbak (zwart; siert mooier met de stootlijsten op de portieren)
Dorpellijsten (zwart; siert mooier met de stootlijsten op de portieren)Scheidingswandjes voor kofferbak
Volwaardig reservewiel (+ set)
Rubber matten
Slotbouten

Ik twijfel nog of ik de 16" Elba bijbestel (eventueel laat ik dan winterbanden op de 15" Antares plaatsen)....

De originele trekhaak, laat ik waarschijnlijk in Duitsland (bij de Skoda dealer) monteren, want dan bespaar ik behoorlijk wat Euro's!!!

Viper: Bedankt :super:

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je Fabia, volgens mij rijden er binnenkort alleen maar greenlines rond. Heb je de Fabia al?

Gefeliciteerd met je Fabia, volgens mij rijden er binnenkort alleen maar greenlines rond. Heb je de Fabia al?

Hij wordt half oktober in Maastricht verwacht.... Dus ik moet nog ff geduld hebben en met mijn bezineslurpende BMW rondrijden :winkie:

nog unne sjeng ;)

vandaag besteld en in oktober verwacht??, ik hoop het voor je, maar ben er bang voor.

edit: ow en natuurlijk alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst!

nog unne sjeng ;)

vandaag besteld en in oktober verwacht??, ik hoop het voor je, maar ben er bang voor.

edit: ow en natuurlijk alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Dag Frieteboer,
Helaas veur dich bin ich gène Sjeng, mer unne Boer...:grin:
En ook kun je lezen dat ik hem niet "vandaag" heb besteld, maar eind juli...:laugh:

@NielsW: Als ik het goed heb koste het volwaardige reservewiel (dus l.m. velg + band) E 140,- (incl.krik en pechpakket)...?!

G

Guest1

@zerofreeze, allereerst gefeliciteerd en succes nog met wachten. Heb ik nog wel een vraag t.a.v. de trekhaak. Heb je al enig idee hoeveel het plaatsen van een trekhaak in Duitsland dan kost en doe je dat dan bij een Duitse dealer? Ben erg benieuwd. (woon ook vlak bij de grens)

Deutsche Preisliste!!!

Op de eerste plaats het volgende:
Ik wil een trekhaak om een fietsrek te kunnen monteren en dus niet om aanhangwagentjes met zand o.i.d. rond te trekken --> Daar heb ik een L.R. Freelander voor... :winkie:

Al zoekende heb ik de "Zübehohr catalog" gevonden en de "Preisliste" en deze vergleken met de NL versie!
Trekhaak afneembaar NL: E 815,-
Anhängerkupplung abnehmbar DE: E 235,-
Maar LET OP: Ze hebben een ander serienummer (dus de DE is de oude) en de DE-versie heeft niet standaard de 13-polige stekker (Verloopstuk DE: 89,-).
Na bellen blijkt de DE-dealer de "oude" afneembare trekhaak gewoon te kunnen leveren en ja, de PDC werkt gewoon mee.

Ja, ik geloof het zelf ook amper.... en ga het (als ik m'n GL heb) echt uitzoeken!!!

Autohaus Habinghorst heeft de officiele Skoda catalogus en prijslijst op z'n website staan in PDF!!!

De NL versies kun je zelf denk ik wel vinden....

http://www.autohaus-habinghorst.de/...www.autohaus-habinghorst.de/service/index.php

Overigens wordt het pas echt leuk als je de Tsjechische Prijslijst vergelijkt en omzet in Euro's. Met onze zuinige GL wordt een ritje naar CZ dan misschien nog winstgevend :winkie::super:

Ps: Er is zeker niemand die weet of je PDF-jes op dit forum kunt plaatsen???

MarcoO2

Forumguru
Ja, dat weet ik: dat kan niet. Wat wel kan, is ze (bijvoorbeeld) in Google Docs oid plaatsen en dan linken.

G

Guest1

Hey das snel ;). Bedankt voor de informatie.

Somewhat Off-topic: Lijkt er overigens op dat een aantal accesoires niet helemaal actueel zijn. Klopt dat? Zo zie ik bijvoorbeeld geen radio Swing die volgens mij wel leverbaar is op de fabia.

Nou jah tegen de tijd dat ik mijn O2 in ontvangst mag nemen ga ik eens kijken over de grens.

Nogmaals bedankt!!

Elba 16"

Toch maar geen Elba 16" bijbesteld! Ik heb een gewone fabia (die volgensmij niet eens een sportonderstel had) zien staan. Het verschil in sportieve uitstraling tussen de 15" en 16" valt me erg tegen...(misschien dat het toch aan het onderstel lag?!) Dus voorlopig ff niet :confused:

Viper

Lid
Goede keuze, ik vindt het bedrag dat je moet bijbetalen erg hoog! Je krijgt tenslotte al mooie velgen standaard op de auto. Kun je dat geld goed gebruiken voor winterbanden, want die hebben wel echt zin...

Bovenaan Onderaan