O2 Combi GreenLine BusinessLine anthracite grey besteld

Evilcomputing

Senior Member
als je om 16:00 uit zeeland vertrekt vertrek je al mooi op tijd. Maar je bent altijd stervens laat waar je ook moet zijn.

Morgen zal ik het denk ik rustig aan doen, lekker naar braband...

Maar idd, tis mischien wat hard.

Evilcomputing

Senior Member
Zonet me knop voor instellen buitenspiegels er af getikt(naar binnen, de deur in) met me been bij het instappen.

Vraag me niet hoe ik het voor mekaar kreeg, maar tis gebeurd.

Gelukkig met wat licht kon je hem erg gemakkelijk terug trekken.

Plus punt voor de skoda :grin:

hemi24

Forumguru
@Evilcomputing: hoe stap hij in vredesnaam in je auto, dat het je lukt om de spiegelverstelknop met je been te raken?!?

Wou je je lichtschakelaar bedienen met je knie? ;)

Evilcomputing

Senior Member
Ik had niet heel veel ruimte.
en toen bij het instappen ging het mis :)

En ze zijn nu letterlijk mijn Parrot aan het inbouwen.
Gelukkig naar mijn wens.
  • Scherm in het midden net onder alarm knop.
  • Mic net boven het stuur.
  • Achterspeakers blijven actief, dus worden niet uitgeschakeld.

Ron-e

Lid
Bij mij hebben ze hem links boven me columbus geplaatst.. ook mooi gelukt vind ik.. Als jij fotos plaatst doe ik het ook

Wasmachineman

Forumguru
Had ik ook een paar jaar terug met een Passat. Zelfde knopje op hetzelfde plekje. Bij mij was hij afgebroken. Kost nog 100 euro hoor!:icon_smile_dead:

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]

rouwehand

Senior Member
De Parrot heb ik netjes in "de asbak" laten monteren. (voor de liefhebbers kan ik een foto plaatsen)
Ik ben geen voorstander van het plaatsen van (losse)onderdelen op het dashbord. :biggthumpdown:

Evilcomputing

Senior Member
Lol @ reacties.

@Ron-e:
Ja ik zal een foto plaatsen, al haal ik hem er morgen wel weer uit en verbouw nog het e.e.a., links daarvan kan voor mij ook nog. ben benieuwd hoe dit staat bij jou.

@rouwehand: Daar heb ik zelf ook over zitten denken, maar dan ben ik die ruimte daar kwijt terwijl ik daar nog wel eens wat zooi in leg en zo mooi uit het zicht heb.

@Wachmachcineman, jeetje dan heb ik toch nog wel geluk (ben eigenlijk wel blij dat ik niet de enige ben. Ik krijg namelijk overal de vraag wat ik dan in vredesnaam in de auto doe.. sommigen vragen zich zelfs af of het wel komt door het instappen... goeie indruk van me :D )

Zal ook wel even een howto remove your radio console maken :)

Evilcomputing

Senior Member
Ik heb jullie weer blij gemaakt met een dooie mus.
Zaterdag ochtend toen ik in de wagen stapte was me parrot stuk(mute box alleen lijkt het op)

Hiervoor laat ik dus gewoon de installateur terug komen.
Ben dus in de schuur bezig geweest aan me andere hobby (zie onderschift).

Foto's hebben jullie nog tegoed.

Nog wel 1 nieuwtje:
Morgen krijg ik een nieuw raam :)

Evilcomputing

Senior Member
Heb foto's !
maar nog niet op de laptop staan.:koffie:

Ander nieuwtje:
als een verkoper zich aan zijn woord houd heb ik volgende week mijn sunniboys
Hele achterkant:
achterramen,
kleine ramen
kofferklepraam (is dit wel de goede benaming?)

:super:

Bovenaan Onderaan