Evilcomputing
Senior Member
Als vervanging van mijn Peugeot 308 voor de verandering maar eens een Skoda besteld.
De Peugeot heb ik nu net 2 jaar en zit aan mijn kilometers (175.000)
Dus moest wat nieuws.
De Peugeot vond ik persoonlijk een top wagen heeft me echt nooit in de steek gelaten, dat terwijl ik aan snel warm rijden doe enzo, en vaak tikt hij me nog even na
De 3008 Hybrid4 komt te laat dus dan toch maar gezwicht voor de 20% van de greenline.
Het volgende is vorige week besteld:
Octavia combi Greenline Businessline
anthracite grey
MDI interface
17" Pallas (ja het kan)
chromen dakrail (ook dat kan)
Geen electrische ramen achter (heb toch geen kinderen en er zit bijna nooit iemand)
Geen sunset, persoonlijk vind dat sunset weinig bied. Ik ga wel als ik hem binnen heb naar de lokale auto tuner en druk er van dat plastic tegenaan. Vind ik mooier (lees donkerder) dan sunset.
Kreeg vandaag post dat de verwachte leverdatum 20-10-10 is, wat ik persoonlijk erg vlot vind.
Heb er nu wel zin in.
Zal jullie op de hoogte houden.
De Peugeot heb ik nu net 2 jaar en zit aan mijn kilometers (175.000)
Dus moest wat nieuws.
De Peugeot vond ik persoonlijk een top wagen heeft me echt nooit in de steek gelaten, dat terwijl ik aan snel warm rijden doe enzo, en vaak tikt hij me nog even na

De 3008 Hybrid4 komt te laat dus dan toch maar gezwicht voor de 20% van de greenline.
Het volgende is vorige week besteld:
Octavia combi Greenline Businessline
anthracite grey
MDI interface
17" Pallas (ja het kan)
chromen dakrail (ook dat kan)
Geen electrische ramen achter (heb toch geen kinderen en er zit bijna nooit iemand)
Geen sunset, persoonlijk vind dat sunset weinig bied. Ik ga wel als ik hem binnen heb naar de lokale auto tuner en druk er van dat plastic tegenaan. Vind ik mooier (lees donkerder) dan sunset.
Kreeg vandaag post dat de verwachte leverdatum 20-10-10 is, wat ik persoonlijk erg vlot vind.
Heb er nu wel zin in.
Zal jullie op de hoogte houden.