Fabia Combi 1.2 TDI 99gram CO2

Hallo,

Deze morgen met men vriendin onze nieuwe wagen gaan afhalen. We waren er beiden direct verliefd op.

Volgende is het:

Fabia Combi 1.2 CRTDI 99gram CO2 (Belgische)
Ambiente uitvoering
Rallye green
2 kleurig interieur + domino grijze zetelbekleding

Opties bovenop ambiente:
Swing radio, 8 luidsprekers, Sunset, Parkeer sensoren, Opbergmodule + opbergruimte onder zetels, Climatronic met gekoeld handschoenkastje, Electrische en verwarmbare buitenspiegels, Sunset, Middenarmsteun, Lederen stuur/pook/Handrem + bediening aan het stuur, Maxidot, Dakrails (standaar in België)

Het is een pracht van een wagen, super mooi kleur, hadden het kleur tot deze ochtend nog niet gezien in het echt, was riskant dus.

Aangezien het geen GL is, hebben we de lichtmetalen velgen niet. Later komt er een mooi 16" setje op en gebruiken we deze stalen velgen voor de winterbandjes.

Alvast een foto:

fabiacombi.jpg

Meerdere foto's kunnen jullie in men album zien:

http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=487

Laat jullie meningen maar horen.

Degene die nog lang moeten wachten, eens je hem hebt zal je het lange wachten snel vergeten zijn. Wij hebben zelf maar 13 weken moeten wachten, waarvan er 2 door het verlof van onze garage zijn, maar das toch al lang genoeg :tongue:

Grtz,
David

Hetzer

Forumguru
mooi wagen , echt heeel erg mooi, welkom bij de club van Rally-Green!!!!!!!!!

p.s ik vind jouw auto ook behoorlijk laag , lijkt net of er ook een sport onderstel opzit net als bij de GL, wart voor banden maat zit er op jouw auto???

@ Hetzer:

Sorry voor het late antwoord, dit weekend niet op het forum geweest. Weet niet of er een sportonderstel op zit, maar ik dacht dat ze in België enkel met die setting verkocht worden. Toch zeker de hogere uitrusting.

Banden zijn Bridgestones, model Turanza ER300 en maat 195 50 R15. Is het bij de GL 55? (Kan hier dus ook aan liggen)

Dit weekend al eens naar zee gereden en terug, toch een 220km, staat nu al een 300 km op de teller. Echt zalige auto, motor is idd alleen wat wennen qua krachtopbouw... maar ligt ook wel voor een stuk dat wij beiden hiervoor benzine rijders waren, geen turbo dus... + met het inrijden letten we wel op het schakelen aan 2500 toeren, maar je merkt duidelijk dat als je echt snel vooruit wil je verder moet doortrekken... Dat komt dus nog :tongue:

Banden van de GL zijn 185 60 R15

Heb het nog eens bekeken. Wij hebben geen sport onderstel. De wagen lijkt dus lager te liggen door de 50 band ipv 60.

Mij stoort het alleszins niet dat er zo geen sportonderstel opzit. Heb al willen lezen dat die nogal hard verkeersdrempels nemen. Daar heb ik totaal geen last van, de wagen filtert de drempels mooi weg. En dat is wel handig in belgië waar 90% van de drempels veel te hoog en dus niet reglementair aangelegd zijn.

Bovenaan Onderaan