Waarom wil je dat liever niet? Bang voor pekel hoef je niet te zijn, daar kunnen moderne LM-velgen prima tegen. Ik vind het juist fijn dat de meeste leasemaatschappijen de band op de originele velg laten leggen; ik heb geen zin om zes van de twaalf maanden met lelijke zwarte velgen te rijden.@ Hemi24; bedankt voor de duidelijke uitleg. Mijn LM (ING Car Lease) wil nl. persé dat de winterbanden op de bestaanden lm velgen komen en ik wil dit liever niet...
O, ben jij er zo een... hahaha :1884:.... En daarbij: bij een leaseauto boeit me dat eigenlijk niks. Die auto wordt na 4 jaar toch ingeleverd.
Jammer, dat je alle vooroordelen over leaserijders met deze uitspraak bevestigd... :ahum:(auto en velgen hooguit 2x wassen per winter, geen was of dat soort dingen). En daarbij: bij een leaseauto boeit me dat eigenlijk niks. Die auto wordt na 4 jaar toch ingeleverd.
weer een typische leaserijder die te herkennen is aan de nummerplaat met van zo'n uitgeborstelde zwarte rand vuil rond de letters...
Jammer, want afgezien dat het iets over je eigen houding/mentaliteit zegt, is het ook niet bevordelijk voor het imago van het bedrijf..!
Bang voor pekel hoef je niet te zijn,
ik heb geen zin om zes van de twaalf maanden met lelijke zwarte velgen te rijden.
Ik heb klanten in de regio en rij nog geen 20.000 per jaar.(verbaas me wel dat sommige lease rijders een 4jr met een auto doen.
Die van mij zit na 2jr normaliter al aan zijn kilometers: 180.000)