verkooppunt omgeving turnhout

kcj

Actief lid
Omgeving Turnhout = de enige in de omgeving is in Merksplas (Jacobs).
Nog nooit geweest.
Daarna dichtsbijzijnd : Retie, Mol, Westerlo, Schilde, Nijlen, Lier, Wommelgem.

Nijlen, Van Den Bosch : OK, tot hiertoe altijd goed en correct geholpen, accesoires bestellen - leveren - evt. plaatsen : zeer vlot en OK, onderhoud in orde en aangename prijzen.
Uitleg allerlei (mechanisch, banden, etc) door 1 van de zoons (mechanieker) : :xyxthumbs:.
Het is (nog) een garage waar je in de werkplaats mag...:)

Wommelgem / Borsbeek (kruispunt a.d. Carrefour), niet de officiele dealer Thuy, maar Schellekens. Is een zogenaamde 'wederverkoper' : zul je dus niet op de 'dealerlocatie' van Skoda.be vinden.
Zijn broer (of neef ?) heeft een Mazda garage = heel goed. Als het dus in de familie zit :grin: is dat mogelijk ook een goede (zijn vader was een goede, meedenkende en behulpzame carrosier) (paar keer klant geweest :icon_smile_dead: met mijn Mazda's).

Deurne, Thuy : 1 verkoper OK = testrit van zomaar even 2 uur + goede uitleg, de 2e x een andere verkoper = totaal geen interesse in Skoda / ons als potentiële klant. Dus niet meer teruggeweest en de Roomster gekocht in Nijlen (Borsbeek was die dag gesloten).

Koen

Dealerlocatie op Skoda.be :
http://www.skoda.be/generic/01/dealoc_nl.html

skodaboy

Forumguru
van den bosche in nijlen,is dit niet de hoofdverdeler voor de provincie antwerpen?
en zijn de andere dealers/lokale verdelers die minder verkopen,maar wel plaatsen waar je heen kan voor onderhoud,herstellingen enz...

mijn 02 4x4 komt van garage peusens in Hasselt,
garage peusens staat op de 1e plaats voor limburg,omdat peusens de hoofdverdeler van limburg is...
de andere dealers/verdelers doen (minder) verkoop,maar wel het onderhoud en herstellingen...

om nog een voorbeeld te geven,hier zo'n 10km van Hasselt zit een lokale citroên verdeler/garage deze garage verkoopt en doet onderhoud,enz..
echter is het wel zo als deze garage een auto verkoopt,
zij nadien de auto bij de hoofdverdeler in Hasselt moeten afhalen...:smiley29:

RDM

Nieuw lid
ik heb zeer goede ervaringen met garage As te Mechelen, zeer bekwaam, vriendelijk en staat altijd klaar voor zijn klanten. Een AANRADER

japeco

Nieuw lid
Jacobs

Ik lees dat nog niemand bij Jacobs geweest is: zeker doen!

Schitterende, rustige verkoper die Skoda en haar klanten erg serieus neemt!

Er wordt niks opgedrongen, alleen welingelicht geïnformeerd over elke beschikbare optie.

Ze hebben trouwens net een tweede showroom geopend in Oostmalle.

Aanrader!

Bovenaan Onderaan