Besteld: Fabia Greenline

Bart_G

Lid
Hallo medeforummers!

Dit spiksplinternieuwe forumlid heeft 22 juni een Skoda Fabia combi Greenline besteld. Ik werk vanaf voglend jaar als natuurkundeleraar op een middelbare school, maar ik zal in verband met extra studeerwerk nogal vaak moeten reizen. Een (betrouwbare) auto was daarom wel een must. Als eerste auto direct maar goed doen dacht ik. In mijn zoektocht naar informatie kwam ik hier nogal eens terecht, dus vandaar dat ik maar eens besloot mij aan te melden. De eerste schatting van de leverdatum was de week van 3 september. Dat klonk mij wat optimistisch in de oren, maar ik hoop er voorlopig maar het beste van :D
Bestelde variant:
  • Kleur: Candy Wit
  • MaxiDOT
  • MDI
  • Multifunctioneel stuurwiel
  • Climatronic
  • Bluetooth
  • Electrische ramen achter
  • Gordijnairbags
  • Verstelbare middenarmsteun
  • Dakrailing
  • Sunset
  • Klein lederpakket
  • Trekhaak
En nu een (hopelijk warme) zomer lang afwachten ;)

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Bart, welkom hier. Je was er vroeg bij vanmorgen, toch geen slaapproblemen sinds je de Fabia besteld hebt?
Je hebt er een mooie combinatie van gemaakt, witte Fabia met veel opties! Leuk.

Glenn

Actief lid
kan er nog iemand de tel bij houden met al die greenlines

het zijn er al heel wat

Bart_G

Lid
Geen slaapproblemen hoor. Kwam net uit m'n werk.
Ik zag idd ook al érg veel greenlines voorbij komen hier. Maar laten we eerlijk zijn; je hebt dan wel erg veel auto voor het geld. En zolang de wachttijd maar niet zo hoog wordt als bij de Polo Bluemotion vind ik het wel best ;)

FredV

Banned
ik heb mijn Fabia Combi Greenline 1,2TDI op 7 mei besteld. Levering vlgs dealer midden september.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ronald24e

Actief lid
Nou succes met het wachten op je GL, ik heb hem inmiddels en kan je vertellen dat het het wachten wel waard is hoor!
Maar dat wist je waarschijnlijk al:)

corsaar

Senior Member
kan er nog iemand de tel bij houden met al die greenlines