Besteld: Fabia Greenline

Bart_G

Lid
Hallo medeforummers!

Dit spiksplinternieuwe forumlid heeft 22 juni een Skoda Fabia combi Greenline besteld. Ik werk vanaf voglend jaar als natuurkundeleraar op een middelbare school, maar ik zal in verband met extra studeerwerk nogal vaak moeten reizen. Een (betrouwbare) auto was daarom wel een must. Als eerste auto direct maar goed doen dacht ik. In mijn zoektocht naar informatie kwam ik hier nogal eens terecht, dus vandaar dat ik maar eens besloot mij aan te melden. De eerste schatting van de leverdatum was de week van 3 september. Dat klonk mij wat optimistisch in de oren, maar ik hoop er voorlopig maar het beste van :D
Bestelde variant:
  • Kleur: Candy Wit
  • MaxiDOT
  • MDI
  • Multifunctioneel stuurwiel
  • Climatronic
  • Bluetooth
  • Electrische ramen achter
  • Gordijnairbags
  • Verstelbare middenarmsteun
  • Dakrailing
  • Sunset
  • Klein lederpakket
  • Trekhaak
En nu een (hopelijk warme) zomer lang afwachten ;)

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Bart, welkom hier. Je was er vroeg bij vanmorgen, toch geen slaapproblemen sinds je de Fabia besteld hebt?
Je hebt er een mooie combinatie van gemaakt, witte Fabia met veel opties! Leuk.

Glenn

Actief lid
kan er nog iemand de tel bij houden met al die greenlines

het zijn er al heel wat

Bart_G

Lid
Geen slaapproblemen hoor. Kwam net uit m'n werk.
Ik zag idd ook al érg veel greenlines voorbij komen hier. Maar laten we eerlijk zijn; je hebt dan wel erg veel auto voor het geld. En zolang de wachttijd maar niet zo hoog wordt als bij de Polo Bluemotion vind ik het wel best ;)

FredV

Banned
ik heb mijn Fabia Combi Greenline 1,2TDI op 7 mei besteld. Levering vlgs dealer midden september.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ronald24e

Actief lid
Nou succes met het wachten op je GL, ik heb hem inmiddels en kan je vertellen dat het het wachten wel waard is hoor!
Maar dat wist je waarschijnlijk al:)

corsaar

Senior Member
kan er nog iemand de tel bij houden met al die greenlines

Het forum wordt natuurlijk niet door alle greenline fabia kopers bezocht.
Op het forum melden zich al verschrikkelijk veel mensen, ik ben wel benieuwd hoe groot de aantallen zijn.
Op de statestieken van de RWD is het niet zichtbaar die worden pas bij registratie gemeld. De enige die uitsluitsel kan geven is PON.
Ik schat minstens 2000.

Newbee

Actief lid
Hoi Bart, gefeliciteerd hoor. Volgens mij heb je wel zo'n beetje alle accessoires bijbesteld...

@forum: Misschien kan iemand een Poll in elkaar knutselen voor alle forumleden welke type Skoda (incl. optie "anders" voor de skoda-sympatisanten hier) ze rijden/besteld hebben?
Ben ook wel nieuwsgierig.....

Ik hoop dat die van mij ook rond die tijd geleverd wordt, ik heb 8 juni besteld.
Vind het wel raar, dat iedereen hier al productieweken/leveringsweken te horen heeft gekregen...
Ik weet nog van niks :( De verkoper zei dat hij het direct zou laten weten als dit bekend was, en dat zou ergens eind juli / begin augustus zijn.
Toch maar eens een mailtje weg doen zometeen!

Bart_G

Lid
Inmiddels is de auto geproduceerd :)

Wat ik toch wel een beetje jammer vind is dat de verkoper niet zelf het initiatief neemt om z'n klanten op de hoogte te houden. Nu heb ik hem ook besteld bij iemand die eigenlijk bij het VW onderdeel van Huiskes-Kokkeler hoort, maar toch was iets meer initiatief wel leuk geweest. Op vragen via e-mail krijg ik in ieder geval wel altijd snel en netjes antwoord.

corsaar

Senior Member
Ik zou wel eens willen dat dealers wat meer meelezen op het Forum.
Dan kunnen ze daar op inspelen en klantvriendelijker worden.
Hier kunnen ze lezen wat de klant van hun verlangt en zeker dat ze voldoende
op de hoogte gehouden willen worden, er zijn voldoende uren en tijd dat ze dat
zouden kunnen doen in plaats van kletsen en koffie drinken.
Zo ook de dealer waar ik al heel wat ervaring mee heb, Martin Schilder Alkmaar.
Ook zij zijn en blijven stoïcijns, op diverse verzoeken

FredV

Banned
Wat ik toch wel een beetje jammer vind is dat de verkoper niet zelf het initiatief neemt om z'n klanten op de hoogte te houden.
de ervaringen hier op het forum zijn wat informatievoorziening door de dealer betreft, erg wisselend en divers.
Dat zou niet zo mogen en moeten zijn. Het is ook geen broodje wat je bestelt, al lijkt het er soms wel op.
Sterkte met het wachten!

Bart_G

Lid
Vandaag de auto opgehaald. Prettig ontvangen en duidelijke uitleg gehad bij de functies van de auto (niet dat ik wat nieuws heb gehoord :tongue: ). Één minpuntje; op de achterpuntje zit een klein puntje in de lak. Dealer is op de hoogte. Moeten ze binnenkort maar even wegwerken.

auto2.jpg

auto3.jpg

auto5.jpg

auto4.jpg

Bart_G

Lid
En een zij-aanzicht van de trekhaak, omdat een post maar 4 foto's mag bevatten, in een nieuwe post:

auto.jpg

Bij de foto van de achterkant en deze foto ging wat mis met de iso-instelling van de camera, dus vandaar de ruis.
Excuus ;)

Bart_G

Lid
Inderdaad. Zit erg netjes gemonteerd. Kreeg ook gratis een usb en een iPod kabel bij de MDI, dus dat is ook fijn :) (heb ik liever dan een bosje bloemen, haha)

Bovenaan Onderaan