Zonwering voor Combi al leverbaar?

Heeft iemand al zonneschermen voor de achterdeurramen voor de Superb Combi gevonden? De sonniboys zijn nog niet leverbaar maar misschien andere merken wel?

groeten,

Richard
 
Nee, daar had ik geen "lease"-ruimte meer voor en de screens kun je eruit halen in de winter en dat lijkt me wel handig.
 

hemi24

Forumguru
Je kunt de Combi toch ook bestellen met ingebouwde zonneschermen?
Niet dat je daar nog veel aan hebt als de auto er al is, maar goed, dacht dat ik het gezien had.
Sunset is leuk, maar voor de kleintjes achterin is het niet voldoende...
 

quorumz

Actief lid
bij een businessline kunnen de zonneschermen niet besteld worden
en ik heb zelf een kleine, geloof me het is perfect
 

hemi24

Forumguru
@quorumz: wat is nu perfect: de kleine, de ingebouwde zonnescherm, of de sunset?

Ikzelf ben elke dag beretrots op mijn eigen kleine meid; ingebouwde zonnescherm was bij de O2 geen optie; heb ondanks sunset nog altijd een dochter die last heeft van de zon.
 

RogerS

Forumguru
Volgens mij staan deze op de accessoirelijst.
Zonwering:

  • Combi, achterportieren, 3T9064361, €139,-
  • Combi, zijruiten voor kofferruimte, 3T9064363, €139,-
  • Combi, achterruit, 3T9019120, €99,-(Let op: de automatisch dimmende achteruitkijkspiegel werkt dan niet meer goed!)
  • Hatchback, achterportieren, DCK819001, €124,-
De ingebouwde zonwering is alleen te krijgen als executive pakket in de gewone Elegance uitvoering!
 
bedankt voor alle info, ik had ze inderdaad ook niet zien staan bij de opties toen ik mijn combi ambition business aan het uitzoeken was. Zo te zien zijn de schermen er dus vanaf september... dat is wel een beetje laat helaas. Ik ga maar eens zoeken op het net of er nog alternatieven zien,

gr,

richard
 

RogerS

Forumguru
Zo te zien zijn de schermen er dus vanaf september...

Waar heb je deze informatie vandaan? Ik heb hier de gewone Superb prijslijst (V0210) met prijzen geldig vanaf 1-2-2010. Hierin staan ook de prijzen van de los onbestelbare accessoires (af dealer). Alleen bij de MDI voor montage achteraf staat dat het pas leverbaar is vanaf 4e kwartaal 2010 (daar staat ook geen prijs bij).

Tip: Ga even bij je dealer langs, hij kan je zeker verder helpen.
 

Skody

Actief lid
Heb ook sunset destijds op de Superb Combi genomen, maar de kids hebben echt geen last meer van de zon. Is superbdonker achterin ! Wat je nog wel kunt overwegen zijn die trendy WK-zonneschermpjes anders ? (Verschrikkelijk dus..)
 
Bovenaan Onderaan