Vraag over leverdatum...

Mijn toekomstige O2 is vorige week geproduceerd. Weet iemand hoe lang het dan nog duurt voordat de dealer kan uitleveren. Ben 10 april jarig en het zou mooi zijn als ie dan voor het huis stond.

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Ellefaro, heb je al gechecked of hij comform je opdracht / wensen is besteld ? Straks heb je een handbak.....zie eerdere posts van vandaag !:crazy:

Ja, doe ik meestal. Met alle grote zaken die ik bestel. Zodoende kwam ik erachter dat ik zelf :( stoelverwarming was vergeten te bestellen. Word nu nog bij PON ingebouwd en zou geen vertraging opleveren. Schijnbaar blijven ze daar toch al een paar dagen staan voor ze aan de dealer worden uitgeleverd.

Ellefaro,

Zover ik weet duurt het zo rond de 2 weken na productie datum dat hij bij de importeur staat en daar staat hij nog een aantal dagen voordat hij aan de dealer uitgeleverd word. Dit transport kan ook 2/3 dagen duren want hij gaat van de importeur naar een regionaal verzamelpunt en van daaruit word hij weer doorgestuurd naar de desbetreffende dealer.

Dus als ik zou moeten gokken moet je nog 2,5wk wachten op je auto.

Gr Andre

Heb net de dealer aan de lijn gehad en wat blijkt. Hij is al in Nederland. Heb zelfs het kenteken en meldcode al gehad. Ze zijn nu de stoelverwarming aan het inbouwen en hij komt deze week nog naar de dealer. Dan volgende week de trekhaak en nog wat kleine dingen erop en dan voor m'n verjaardag "rijden met die hap" :)

Ellefaro,
Dit transport kan ook 2/3 dagen duren want hij gaat van de importeur naar een regionaal verzamelpunt en van daaruit word hij weer doorgestuurd naar de desbetreffende dealer.

Alle auto's vanaf Leusden worden direct gedistribueerd en gaan NIET via een regionaal verzamelpunt. Afhankelijk van een prioriteit kan het zo zijn dat een auto binnen 1 dag wordt afgeleverd

ferry

Lid
Ik heb t toevallig gisteren bij de dealer nagevraagd. Ze kunnen dat in 1 of ander systeem zien. Mijne wordt in week 15 gemaakt :) Zelf nog even op het beeldscherm meegekeken, de specs klopten gelukkig....

Heb net de dealer aan de lijn gehad en wat blijkt. Hij is al in Nederland. Heb zelfs het kenteken en meldcode al gehad. Ze zijn nu de stoelverwarming aan het inbouwen en hij komt deze week nog naar de dealer. Dan volgende week de trekhaak en nog wat kleine dingen erop en dan voor m'n verjaardag "rijden met die hap" :)

Auto is niet aangekomen bij de dealer :(, ivm goede vrijdag zijn ze vrij bij PON. Zo goed vind ik die vrijdag nu niet meer.:mad:

Dat is mooi vervellend.
Dan kan ik me voorstellen dat de vrijdag inderdaad niet meer zo goed was.

Nu moet je zo en zo een aantal dagen langer wachten. Soms zijn feestdagen zo vervelend.

Suc6 met wachten.

Bovenaan Onderaan