In blijde verwachting

Nou, vandaag vernomen dat mijn eerste Skoda besteld is en naar verwachting de eerste week van juni wordt afgeleverd. Het is een Octavia Combi 1.2 TSI 105pk DSG-7 Ambition Business Line geworden.

Zwart metallic
Bagagerek
Hulpveren
Trekhaak
Navi CD's Benelux en Frankrijk (rara waar we met vakantie heen gaan)
Parrot
Winterbanden

Nu alleen nog even zorgen dat de parrot op een handige plaats wordt gemonteerd. Heeft iemand daar ervaring mee in dit type?

En nog wat geduld uitoefen helaas. Maar de beloning wacht!!!

Ruijgie,

Gefiliciteerd met de auto. Wachten duurt lang of niet?
Winterbanden? Alvast voor de volgende winter of om nu nog op te rijden met deze hoge tempraturen?

Ik heb vorige week vrijdag mijn Octavia 1.2 tsi besteld ik kan hem als het goed is morgen of zaterdag ophalen. Ik heb alleen de 6-bak en niet de DSG. Ik heb er ook een parrot bijbesteld ik heb alleen geen idee waar ze hem gaan plaatsen ik meld me wel even waar hij zit als ik de auto heb opgehaald.

Gr Andre

Ha André, dank voor je reactie. Ik las net dat jouw wachttijd inderdaad wel erg kort is. De winterbanden zijn uiteraard voor de volgende winter, die gaan voorlopig in de opslag. Ik ben erg benieuw naar de plaatsing van de parrot. De dealer had het over een plaats boven de radio. Maar of dat dan links, rechts of middenboven is verteld het verhaal nog niet. Ik hoor graag jou ervaring en wat volgens jou de slimste plaats is.

glasfluss

Donateur
Hi ruijgie,

ik heb ene Parrot 3200 in een Octi II vna 2008. Het zit links boven de Columbus en verdekt een luchtuitlaat voor een derde. De microfoon zit onder in het combiinstrument. Ik heb mijn Parrot goed in het oog en de mike doet het goed (geen klachten van bellers). In mijn nieuwe Octi heb ik echter handsfree in het Columbus geintegreerd, dat houdt het zuiver zonder extra toeters en bellen. (Moet nog wel geleverd worden)

Sven

AMBIO2

Actief lid
Hey ruijgie,

Je hebt een goede keuze gemaakt!
De 1.2 TSI in comb. met DSG is super.
Ga je veel plezier aan beleven.

Hey Ruijgie,

Vandaag me nieuwe Octavia opgehaald en de Parrot zit boven de radio/navi. Zie onderstaande foto. Ze hebben alleen nog wat fout gedaan bij het aansluiten want de mensen horen mij wel maar ik hoor hun niet. Dus ga maandag maar even terug, kunnen ze het fixen. Voor de rest super fijne auto de eerste 100km.

Gr Andre

Bijlagen

• P1010346 [800x600].jpg
    P1010346 [800x600].jpg
    17 KB · Weergaven: 62
Heb ik ook zo maar mijn pparrot hebben ze mooi midden onder de alarmlichtschakelaar geplaatst. Zie bij mij ook geen draadje aan de onderzijde?

Kijk, dat is nog eens duidelijk. Bedankt heren. Ik vraag me af of het nog mooier zou zijn om de parrot zo ver mogelijk naar links te laten plaatsen. Dan valt ie voor een deel weg achter het stuur wellicht.
Kunnen jullie ook vertellen waar de microfoon geplaatst is?

Vandaag zelf maar even gekeken, want van de week eigenlijk geen tijd om terug naar de dealer te gaan. Bleek dat ze de mute kabel in 1 gedaan hadden terwijl hij in 2 moest zitten. Was ook verwarrend want op het label stond 1. Maar gelukkig doet hij het nu goed.:xyxthumbs:
Gelijk ook maar even de parrot in het midden onder de alarmlicht schakelaar gezet. Ziet er toch wat beter uit.

Gr Andre

rikjan

Lid
Goeie keus! Ik ga bijna exact dezelfde wagen bestellen :) Dus ook met een Parrot.
Toen ik een proefrit maakte in bij Skoda Centre Utrecht, hadden ze de Parrot in de asbak geplaatst. Op zich leek me dat ook wel handig en het is meteen uit het zicht als je de klep dicht doet. Tenzij je de asbak ook als asbak wilt gebruiken...

Mistraller

Senior Member
Ik meldt me ook maar even hier:

In bestelling: Octavia Combi Greenline businessline, met trekhaak, hulpveren, in antraciet grijs.

Hierin komen de dorpelbeschermers van mijn huidige O2 als ik ze er netjes uitkrijg, en onze parrot CK3000.

Deze heb ik destijds zelf ingebouwd, en dat ga ik nu weer doen.

IMG_3908.jpg

Zie voor de howto met foto's die ik destijds schreef hier: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=2371

Dat topic ga ik binnenkort dus aanvullen met foto's van de uitbouw, als het goed is zie je er dan niks meer van. En dan hopen dat ik hem net zo makkelijk op de navi kan inprikken in de O2 FL.

Van de inbouw in de O2FL maak ik natuurlijk ook foto's. Mijn mic zit overigens bij de verlichting. Prima plek!

Bovenaan Onderaan