Even voorstellen.

Hallo, net aangemeld dus even voorstellen: Michel uit Bussum, rij nu tijdelijk in een Golf 1.6 fsi (zero koppel, wat een k motor is dat!), heb al heel wat auto's versleten vooral diesels.
Ik ga mijn zwarte Octavia Combi 1.4 tsi Elegance Bus. de 26e ophalen bij Vepreda in Spijkenisse.
Wel eind uit de buurt maar zij hadden nog een voorraad auto staan met de opties die ik er graag bij wilde hebben, waaronder stoelverwarming. Prettige dealer, ze bestaan dus nog. De tuning naar 160 pk is ook al geregeld. Dit doe ik bij Ventura in Assen.

Groeten,

Michel.

Hé das mooi om te horen, mijn 1e Skoda (Octavia greenline bussinesline combi,zwart,sunset,carkit) wordt 1 maart door Vepreda afgeleverd! Ook vvor mij heel ver weg maar hadden een auto naar onze zin op voorraad.K ga morgen ff bellen voor evt nog wat opties zoals 16" ,zonnewering ,sd kaart,rubberen mat.

Is mijn eerste Skoda, vorige keer was de Avensis goedkoper in de lease dus viel de Octavia af, nu dus eindelijk een Octavia. Daarvoor vooral eigen 2e hands auto's waaronder een Saab 900, 2x V70 2.5d, saab 9-3 tid en nog wat meer. Ik heb proef gereden met de Octavia en dat beviel prima. De Elegance Bus. is lekker compleet, dus ik heb de komende jaren weer een lekker karretje voor de deur. Nog 12 nachtjes slapen en dan is het zover. Miranello even vragen naar dhr. Evers, aardige man en regelt meteen alles. Ik heb ook gekozen voor de rubbermatten.

Michel

Bovenaan Onderaan