Daar heb je gelijk in met dat het een foute conclusie is met betrekking tot verlagen van de "jhonny 's" ..
Als het allemaal niet de bedoeling is waarom leveren bijna alle fabrikanten dan standaard al een sportonderstel als optie?
Waarom dan niet meteen kiezen hiervoor? en achteraf kiezen voor verlaging of sportief rijden?
Verlagen zorgt voor een betere, sportievere wegligging, meer tractie (en dus ook veiligheid) meer stuurgevoel, minder brandstofverbruik
Dat is niet waar, want bredere banden of andere aspecten aanbrengen, kan de wegligging van de auto verslechteren.
We zijn bezig met auto rijden en niet met auto racen? dan moet meteen deze optie genomen worden.
Ik ben het met je ééns dat als extreem verlaagd wordt, je verkeerd bezig bent want dan worden de grensen verlegd of het uiterste wordt gevergd.
Ik bewonder of respecteer dan ook je vermelding dat je het nooit meer zal doen, om tot een extreem verlaging te gaan, en wil dus ook niet zeggen dat ik je tot de "jhonny 's" bestempel.
Jij hebt het ervaren wat het teweeg brengt, maar ik als Nederlander die in België woont, kan spreken over de mentaliteit van Belgische auto bestuurders of "jhonny 's" die zich meer wanen dan hoe het ze geleerd is.
Ze kennen in België het rijbewijs punten systeem nog niet helaas! Daarom gedragen ze zich ook niet naar de verkeers wetgeving, en zeg ik dat de Nederlandse autobestuurders socialer zijn in het verkeer dan de Belgen/Vlamingen/ Walen.