Auto Wolstad, Tilburg

Wiseguy

Actief lid
Ik heb mijn auto besteld bij Auto Wolstad in Tilburg. De allereerste kennismaking was met Jeroen, die blijkbaar erg veel plezier in zijn werk had, gezien het feit dat hij erg veel uitleg gaf en met veel plezier alles uit wilde leggen. Na een redelijk uitvoerige toelichting en even te hebben geroken aan de nieuwe O2 ben ik met een aantal folders weer naar huis gegaan.

De tweede keer dat ik bij Wolstad kwam, werd ik geholpen door Marc, net zo'n vakidioot als Jeroen in mijn ogen en (zoals later zou blijken) zijn ze lekker competitief bezig, zonder de klant uit het oog te laten. Ook door Marc ben ik erg goed geholpen, heeft het een en ander voor me uitgezocht en heeft me diezelfde middag nog een proefritje in de 2.0TD<font color="red">I</font> geregeld in Leusden.

Ook na die eerste proefrit heb ik geregeld contact gehad met zowel Jeroen als met Marc en dat is me continue goed bevallen. Je krijgt altijd wel wat te drinken aangeboden, ook al wip je even binnen om snel wat te vragen.

De sfeer onderling, ook met de andere collega's is erg goed voor zover ik natuurlijk kan beoordelen, maar iedereen staat snel voor je klaar om je even te helpen.

De aflevering en het gereed maken van mijn nieuwe O2 Combi is ook netjes en vlot afgehandeld. Aan het einde van de morgen gelost bij de dealer en 's middags gelijk even wezen kijken... ze hadden 'm nog niet naar achter gereden, dan kon ik 'm wat makkelijker bekijken.. /forum/images/graemlins/grin.gif

Het zijn maar kleine (misschien wel voor de hand liggende) dingen, maar het geeft je wel een gevoel dat ze voor je klaar staan en dat je goed geholpen wordt!

Wat mij betreft een HELE DIKKE pluim voor Auto Wolstad.

(See you next time guys!)

IDD, watmij betreft ook een pre van Skoda. Tot nu toe geen dealer gehad waar ik niet tevreden over was.

basje

Nieuw lid
ik heb net mijn tweede fabia bij wolstad besteld en ook net als wiseguy zeer tevreden over het verkoop team van wolstad /forum/images/graemlins/cool.gif

Op 18 september jl. was ik jarig en wie stond er 's avonds 17 september voor mijn deur met een Skoda T-shirt? Marc van Auto Wolstad! Ik had kort daarvoor mijn Octavia Combi besteld (dus ze hadden de order al binnen...).

Een hartstikke attent gebaar, zoals je dat tegenwoordig helaas nog maar zelden meemaakt!

Auto Wolstad rules!! /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Droopy

Actief lid
Zo simpel dat je niet snapt dat meer zaken dit doen. Het zijn juist dit soort zaken die de goede van de slechte onderscheidt. Wolstad /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Ben benieuwd of ik van mijn dealer een kerstpakket krijg als mijn auto besteld heb /forum/images/graemlins/crazy.gif

Wiseguy

Actief lid
Hahahaha.... geen idee.... maar zou wel een mooie actie zijn ja.... /forum/images/graemlins/grin.gif

mase

Nieuw lid
Nadat ik in eerste instantie bij V-Cars in Eindhoven was geweest ben ik in februari uiteindelijk bij Auto Wolfstad geslaagd voor een nieuwe Fabia Combi Elegance voor mijn vrouw. Ik moest bij Wolfstad weliswaar meer bijbetalen maar dat was me de wijze waarop ik werd geholpen meer dan waard.

Na het dramatische toneelspel bij V-Cars (ik arme verkoper, jij veeleisende "domme" klant)was het een genot om gewoon goed en deskundig geadviseerd te worden (in dit geval door Marc Kleinbergen)en dit zonder onnodige poespas!

Inmiddels hebben wij zaterdag onze Fabia opgehaald. De auto stond er perfect bij en ook de afwikkeling rondom de feitelijke aflevering was prima in orde.

Al met al een zeer positieve ervaring en een goede basis om wellicht ook zakelijk (lease) nog eens bij ze langs te gaan!

higgy

Forumguru
Vreemd, ik herken de kritiek op V-Car helemaal niet! Welke verkoper had je daar, weet je dat nog? Was dat Harry?

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Vreemd, ik herken de kritiek op V-Car helemaal niet! Welke verkoper had je daar, weet je dat nog? Was dat Harry?

[/ QUOTE ]Het is al een paar jaar geleden dat ik bij V-CAR ben geweest, maar het verkoper-koper proces was bij mij ook dramatisch. Steeds weer moest ie naar achteren om te overleggen. En mijn inruiler afkraken (achteraf hebben ze hem in no-time verkocht). Maar nog erger was dat de aflevering van geen kant deugde: auto was niet klaar en afspraken niet nagekomen, grote beurt was niet meer dan stempel in onderhoudsboekje.

Wolstad is inderdaad zuinig met inruilprijs, maar dat maken ze met hun klantgerichtheid weer prima goed.

mase

Nieuw lid
Ik geloof dat het ene Marco was. Begrijp me niet verkeerd hij bleef vriendelijk en behulpzaam en tot op zekere hoogte ging het verkooppraatje nog wel totdat de "baas" vanuit Veldhoven erbij kwam. Toen begon het toneelspel. Deze persoon was in zijn hele benadering ronduit arrogant. Je kent het wel, het afkraken van de inruiler, stukje drama over hoe blij je moest zijn met de geboden inruilprijs, etc.....

Ik kreeg ook het gevoel dat "Marco" wel zaken wilde doen en ook niet helemaal gelukkig was met de aanpak van zijn baas

Hoe dan ook buiten het kinderachtige toneelspel blijft het irritant wanneer men zaken probeert te doen er telkens overleg gepleegd dient te worden. Dan kun je in principe ook, met alle respect, met de poetsvrouw onderhandelen!

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: mase</font><hr />
Dan kun je in principe ook, met alle respect, met de poetsvrouw onderhandelen!

[/ QUOTE ]
Precies daar heb ik ook zo'n hekel aan.
Als zo'n broekje steeds moet overleggen, laat hem dan maar poetsen, ipv klanten ergeren.

Maar allemaal off-topic. Bij Wolstad heb ik dit niet meegemaakt.

LenK

Forumguru
Vandaag viel een kaart in de bus van Auto Wolstad. Ze veranderen hun naam in Automobielbedrijf Zuid-Oost.
Zuid-Oost was al hun "moedermaatschappij" (de Saab dealer in Tilburg, vroeger ook nog Seat).
Ik ben al even niet bij Wolstad geweest, maar van de mensen op de foto herken ik er nog maar 1 van Wolstad, de chef werkplaats.
Ik weet niet of de rest recent of al eerder weggegaan is, zoals de bedrijfsleider of de receptionist. Ik hoop niet dat ze ontslagen zijn. Zij waren degenen die voor een klantvriendelijk klimaat zorgden, ik hoop dat de klantbenadering gehandhaaft blijft op het vroegere niveau.

Jomba

Nieuw lid
Beste LenK,

Ik heb vernomen dat de bedrijfsleider en verkoper nu in Oisterwijk bij de Renault werken.
En de receptionist schijnt naar een VW dealer gegaan te zijn in de buurt van Eindhoven.

LenK

Forumguru
Vandaag viel een kaart in de bus van Auto Wolstad. Ze veranderen hun naam in Automobielbedrijf Zuid-Oost.
Zuid-Oost was al hun "moedermaatschappij" (de Saab dealer in Tilburg, vroeger ook nog Seat).
Ik ben al even niet bij Wolstad geweest, maar van de mensen op de foto herken ik er nog maar 1 van Wolstad, de chef werkplaats.
Ik weet niet of de rest recent of al eerder weggegaan is, zoals de bedrijfsleider of de receptionist. Ik hoop niet dat ze ontslagen zijn. Zij waren degenen die voor een klantvriendelijk klimaat zorgden, ik hoop dat de klantbenadering gehandhaaft blijft op het vroegere niveau.
Ze houden van veranderen daar in Tilburg lijkt wel:
Eind 2006 wordt het Automobielbedrijf Zuid-Oost.
Halverwege 2007 is de naam nog een keer veranderd naar "Zuid-Oost Car" (handelsnaam van Auto Arriba BV, een PON-onderneming) en nu wordt Autowolstad weer nieuw leven ingeblazen.

Citaat van de onlangs ontvangen "kerst"kaart:
"Autowolstad doet terugdenken aan de tijd dat uw Skoda dealer in Tilburg stond voor service en vertrouwen".
"Helaas hebben we in 2007 niet aan iedereen die unieke service verleend die wij ons ten doel stellen"

Mijn vrees van een jaar geleden was dus niet ongegrond. Maar als ze nu doen wat ze op de kaart beloven dan komt het misschien weer goed....

Sosh

Lid
Onlangs is mijn Lease O2 besteld. AutoPon is uiteindelijk de lease maatschappij geworden. De auto is niet bij voorkeurs dealer Nieuwkoop in den Bosch besteld maar bij Auto Wolstad in Tilburg.

Omdat ik het vermoeden had dat een optie niet goed was doorgegeven via de lease maatschappij, maar even met de dealer gebeld om navraag te doen.

Mijn vermoeden was juist, de optie was verkeerd doorgegeven. Auto Wolstad heeft het echter zeer net opgelost. Ik werd binnen 15 minuten terug gebeld met de mededeling dat het naganoeg 100% recht gezet zou zijn. De volgende dag zou ik nog gebeld worden met het definitieve bericht of de wijziging niet te laat was in het order proces. Wat denk je om 8:38 al telefoon van Wolstad dat de order is aangepast.

Perfecte service voor een bedrijf dat een auto leverd aan een klant die ze nog nooit gezien hebben en waarschijnlijk nooit de auto daar laat onderhouden omdat de dealer niet echt in de buurt zit. Chapeau

LenK

Forumguru
Ja hoor "The never ending story": Auto Wolstad gaat weer veranderen.

Het Skoda dealerschap in Tilburg gaat naar Auto Noordhoek, de plaatselijke Seat dealer.

Sinds ik in de regio woon, sinds VW de scepter zwaait bij Skoda, is dit nu al de 6e of 7e keer dat Skoda in Tilburg een andere dealer heeft.

Ongeveer hetzelfde verhaal geldt in Tilburg voor Fiat en Mazda, die zijn ook al diverse keren veranderd.
Het wil niet echt lukken met de autoverkoop van de sub-premium merken lijkt wel.

nomad

Senior Member
Ik geloof dat het ene Marco was. Begrijp me niet verkeerd hij bleef vriendelijk en behulpzaam en tot op zekere hoogte ging het verkooppraatje nog wel totdat de "baas" vanuit Veldhoven erbij kwam. Toen begon het toneelspel. Deze persoon was in zijn hele benadering ronduit arrogant. Je kent het wel, het afkraken van de inruiler, stukje drama over hoe blij je moest zijn met de geboden inruilprijs, etc.....

Ik kreeg ook het gevoel dat "Marco" wel zaken wilde doen en ook niet helemaal gelukkig was met de aanpak van zijn baas

Hoe dan ook buiten het kinderachtige toneelspel blijft het irritant wanneer men zaken probeert te doen er telkens overleg gepleegd dient te worden. Dan kun je in principe ook, met alle respect, met de poetsvrouw onderhandelen!

Jammer genoeg is dit 2 jaar later nog steeds niet veranderd en heeft Maurice (want dat is "de baas") schijnbaar nog niets geleerd van bovenstaande opmerking...

Bovenaan Onderaan