Van volkswagen polo bluemotion naar Karoq

Op dit moment nog in bezit van een volkswagen polo bluemotion (jah zo sjoemeldiesel) maar de overstap naar Karoq is gemaakt. De polo heb ik nieuw gekocht in 2011 en opgehaald toen bij Autostadt en al die jaren met plezier mee gereden, maar komen toch wat grote kosten aan wat die eigenlijk niet meer waard is. Na lang zoeken voor een Karoq gekozen bij Pon De Meern en 11juni besteld en wordt rond september 2026 verwacht. Hier onder de specs:

Karoq FL (2) Business Edition Ultimate 1.5 TSI 110 kW / 150 PK SUV 6 versn. Hand
Steel grey


Loft
Steel Grey
Winter Pakket Plus
Travel Assist Pakket
Licht Pakket
Elektrische trekhaak, wegklapbaar
18" lichtmetalen velgen Procyon Aero, zilver
Virtual Pedal, elektrisch te openen en sluiten achterklep met voetsensor en set lichtmetalen winterset Nanuq zwart

Zodra auto binnen is, ben ik nog verplan om wat dingen aan te passen met wat zwarte accenten.

Zal jullie proberen mee te nemen in het leverproces van het Honeymoon.. op dit moment nog stap 1 van 9
 

Bijlagen

  • downloadfile.png
    downloadfile.png
    709,1 KB · Weergaven: 8
Hoeve kreeg jij nog voor jouw polo. Ik 5000 voor een 1.4 uit 2011 als inruil op een t cross. Bij dezelfde Pon Dealer.
850€ met een km stand van 248795. Buiten kant en motorisch goede staat, alleen interieur helaas beetje erg mishandeld. Met name de bestuurder stoel door vele in en uitstappen met een koppelriem van me oude werk. Kreeg er iedergeval meer voor terug dan wat ik zelf had verwacht
 
Bovenaan Onderaan