Tees' Enyaq 80 Arctic Silver - 'IJsbeer'

Eigenlijk is het lekker belangrijk. Alles wat anno nu verkocht wordt mag je vanuit gaan dat het niet explodeert de komende 10 jaar tenzij je h banden steeds boven de 210 km/h houdt. En ik zeg je. Gemiddeld 210 rijden. Is nog nooit iemand gelukt met normale banden en niet op een circuit

Ik had wel ooit een collega met een citroen c5 break v6 die dacht dat hij zijn collega’s kon behouden naar Oostenrijk in de winter. Maar een ribfluwelen Franse bank met een v6 motor en overschatting is altijd dodelijk tov een Passat V6 synchro,bmw 525tds en een Golf 4 GTTDI. Maar probeer dat maar eens een stellantis rijder duidelijk te maken. In die tijd werd mijn collega trouwens wakker in de helft van zijn alfa Romeo 156 selesspeed achter het tunneltje in Austerlitz voor hen die het kennen: vanuit Driebergen

Dutch Open ladies dagen in Eemnes. Auto correctie met drank op is altijd gevaarlijk. Maar voor de voetbal aanhangers. Die sport die je niet wilde. Maar vanzelf gaat doen als je klaar bent met voetbal. Tenzij je hele leven lenig bent en scheenbeschermers draagt. Succes is een keuze. En nu niet allemaal happen. Dat ie zooooooo doorzichtig

Laatst bewerkt door een moderator:

Tees

Donateur
Helemaal mee eens @groentesoep. Het hele systeem van die pakketbezorging is verrot, alles om een pakket maar zo goedkoop en snel mogelijk te bezorgen. Terwijl t prijsverschil met PostNL helemaal niet zo groot is. Het gaat dus echt om dat ene eurootje...

Herperduin

Forumguru
Voor zover nog on topic; de bezorgers hier in het dorp zijn eigenlijk altijd vriendelijk. Als we op vakantie zijn dan ligt het wel onder de carport of het nu aangetekend is of niet en soms wordt ook gemeld dat er niemand was terwijl iedereen thuis was. Over algemeen wel erg tevreden. Blijft idd wel eerder de oorzaak zoeken bij het uitknijpen van de bezorgers door de DHL-en, PostNL-en, etc.

Geheel on topic:
@Tees: ik behoor tot de categorie die het mooi vind om dingen zelf te doen ipv uit te besteden. Niet alleen financieel maar ook gevoelsmatig gewoon leuker voor mezelf. Helaas geen hobbygarage hier in de buurt (Oss) anders zeker lid geworden en had ik ook graag geleerd om banden zelf te monteren.

• Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Probeer zoveel mogelijk mijn pakketten te laten leveren door DHL en PostNL.
UPS heb ik zeer slechte ervaring mee, leggen pakketje gewoon in je portiek neer zonder te bellen.
En eerste keer was het onderdeel van enkele tientallen eurie
Maar tweede keer ging het om 400 eurie...
Toen verkoper gemaild er over met foto er bij !
Verkoper maakt nu geen gebruik meer van UPS !! ( of dat alleen door mijn mail is gekomen weet ik niet, wel dank mail gehad van verkoper )

Bovenaan Onderaan