Paarse Fabia

Fabair

Lid
Hi,

Ik ben door Sander(brolli21) geattendeerd mij ook hier aan te melden, gezien ik nu ook een Skoda gekocht heb.

Ik ben Jordy, 36, woonachtend in Heiloo(NH) en sinds gisteren eigenaar van een bordeaux rode* Fabia 5J met een 1.2TSI

Inmiddels ruim 2ton gelopen maar technisch in zeer goede staat. Ketting is gelukkig recent gedaan. Echter werk ik in Amsterdam en doe ik dit met OV dus ik zal er zelf weinig kilometers op gaan zetten. De lak heeft alleen even aandacht nodig van een polijstmachine, maar dat gaat wel goed komen.
580b1889-1ba2-4bf1-bf35-686fdbce9272.jpg
(Ja die Fiat is ook nog van mij, die gaat binnenkort hopelijk weg).

Echter ben ik er wel andere dingen mee van plan, mijn naam verklapt het al een beetje, ik ga er een air onderstel onder zetten. Maar goed, rest van dat hele verhaal zal ik ergens anders plaatsen.

Ik heb nog een hobby auto erbij, een Alfa Romeo Spider uit '98, ook op air (de enige :sneaky: ).
WhatsApp Image 2026-06-15 at 23.03.54.jpeg

Laatst bewerkt:

brolli21

Senior Member
Jordy had zo'n haast zich aan te melden dat ie zn forumnaam niet eens zo heeft geschreven zoals hij wilde :sterretjes:

Welkom maatje, hopen dat een beheerder je forumnaam ff kan aanpassen in Fabiair.

brolli21

Senior Member
Ja, die velgen zouden zeker onder een 3e generatie Panda moeten passen. Hoezo, wilde je de Panda compleet kopen voor onderdelen?

Laatst bewerkt door een moderator:

Okki

Donateur
Haha, nee hoor. Maar een paar LM velgen zou misschien leuk zijn onder de huidige van mevrouw Okki.
Ik had toevallig een paar weken geleden een probeersel gemaakt via ChatGPT met LM velgen.

panda test.jpg

hemi24

Donateur
eigenaar van een bordeaux rode* Fabia

Geografisch gezien zou je Rosso Brunello niet mogen verwarren met Bordeaux rood...

Gaan Vinologen/Sommeliers/Oenologen ook niet mee eens zijn, laat staan dat Italianen in het algemeen het waarschijnlijk niet kunnen waarderen. :maakmegek:

Bovenaan Onderaan