Storing hybridesysteem

luma

Nieuw lid
Kreeg een oranje driehoek in boordscherm met boodschap " Storing Hybridesysteem. Een werkplaats opzoeken.

Bovendien kan ik de auto niet meer opladen.
Iemand enig idee wat er scheelt? Batterij defect???
Auto is Superb Combi IV van 2020

unphoto

Actief lid
Niemand kan hier iets zinnigs over zeggen. Auto uitlezen, hier delen en dan kunnen we inhoudelijk feedback geven. Anders is het maar raden en daar is niemand mee geholpen.

Edit:
Dit is in jouw vorige topic, die gevaarlijk inhoudelijk in de buurt komt, al eerder gemeld. Zonder uitlezen begin je bij moderne auto's niets anders dan gissen.

hemi24

Donateur
Ik gis dat het wel eens de omvormer achter de laadpoort zou kunnen zijn…

Gaat laden aan de snellader ook niet meer?

luma

Nieuw lid
Ik heb nooit geladen met snellader; steeds op gewoon stopcontact; langzaam dus ;

Bijlagen

• hybride probleem gecomprimeerd.jpg
    hybride probleem gecomprimeerd.jpg
    532,9 KB · Weergaven: 3

luma

Nieuw lid
Bijkomend probleem is ook de tijd alvorens de werkplaats een afspraak kan maken!!! Pas 15 juli 2026. !!! Is dat bij al de merken aldus tegenwoordig? Nog maar goed dat ik nog kan rijden; voorlopig toch nog.

unphoto

Actief lid
Dit exacte verhaal hebben we in jouw andere topic al besproken. Misschien handig met jouw wagen om te investeren in VCDS?
Bijkomend probleem is ook de tijd alvorens de werkplaats een afspraak kan maken!!! Pas 15 juli 2026. !!! Is dat bij al de merken aldus tegenwoordig? Nog maar goed dat ik nog kan rijden; voorlopig toch nog.

Bovenaan Onderaan