Een rokende Kamiq

jalex_h

Forumguru
Zoals elders geschreven, staat er hier sinds kort een Kamiq Essence in de kleur Smokey (vandaar die rokende Kamiq) diamond.
Dit topic zal wel voornamelijk een foto-dump van deze auto worden. Foto's maken is nu eenmaal een leuke bezigheid en totdat ik eindelijk een Bugatti oid voor de lens krijg, oefen ik dan maar op onze auto's. Weet ik in ieder geval wat ik moet doen als het eindelijk zo ver is. Hoewel... dikke kans dat ik door de zenuwen en opwinding spontaan dan alles vergeten ben.

Er zijn geen grote plannen voor deze auto. Er ligt inmiddels een rubber mat in de kofferbak en eerdaags komt er ook een beschermer op de achterbumper zodat onze trouwe viervoeter ook mee kan.
Verder is er ledverlichting voor de kofferbak onderweg, hopelijk geeft dat, net als in mijn Volvo, extra licht. We zullen zien, ik zal voor- en na-foto's maken.
En verder misschien nog een achteruitrijcamera, Antera staat op mijn radar.
Enfin, de eerste foto's

Skoda Kamiq_2.jpg Skoda Kamiq_3.jpg Skoda Kamiq_4.jpg Skoda Kamiq_10.jpg Skoda Kamiq_7.jpg

Laatst bewerkt:

Coled

Forumguru
Sjieke foto's!!
Mocht je eens een Superb voor je lens willen hebben, hou ik mij wel aanbevolen!

Verstuurd vanaf mijn SM-S731B met Tapatalk

jalex_h

Forumguru
En nog 3 foto's. De voorvertoning lukt helaas niet....

Bijlagen

• Skoda Kamiq112.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 17
  • Skoda Kamiq111.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 16
  • Skoda Kamiq110.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 20

Okki

Donateur
Goeie foto's. Met name die eerste vind ik tof. Kan het niet helemaal goed zien of die nou naar beneden komt rijden of dat hij stil staat.

Ik heb de foto even uitgesneden zoals ik hem nog mooier vind.

Skoda Kamiq_2~2.jpg

Een setje mooi lichtmetaal zou hem niet misstaan.

Lichtmetaal1.png

Laatst bewerkt:

jalex_h

Forumguru
@Coled :helaas moet ik tot zeker aan de zomervakantie zuinig zijn op mijn tijd, maar ik hou het in mijn achterhoofd.
@Okki hij staat gewoon stil. Lichtmetaal is wel leuk maar ik heb nog nooit geld aan velgen uit gegeven. En vrouwlief vindt het al helemaal zonde van het geld. Dus we blijven gewoon met wieldoppen rijden:cool:

Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
4 originele skoda kamiq velgen met all season banden..
€ 250,00

Vredestein Wintertrac 205/60 R16 voor Skoda Kamiq e.d.
€ 325,00

jalex_h

Forumguru
PS @jalex_h ben je je ervan bewust dat je n.a.w.-gegevens in de exif-gegevens terug te zien is?
Yep en dat heeft een hele goede reden. En zo erg vind ik het niet dat mijn naam erin staat. Er staat wel meer over me op internet en dat levert vooral leuke dingen en soms werk op.

Maar had je de parkeer garage geheel voor jezelf afgehuurd ??
@EdK dit is de vrij nieuwe Q-parkgarage bij Driebergen. Hele mooi garage om te fotograferen en vaak genoeg vrijwel leeg,
Goed gezien (of de exif uitgeplozen) en mijn standaard to-go plek om auto's voor de eerste keer vast te leggen.
Zeker na 20:00 uur zijn de bovenste dekken leeg en kun je ongestoord je gang gaan.

Tsja, ik las "grote plannen" das dacht...daar kunnen nog wel een paar velgjes vanaf :shutup:
Maar die plannen zijn van tafel geveegd begrijp ik. door je vrouw
Tja, daar was ik dus een woordje vergeten, het had moeten zijn "geen grote plannen":facepalm:.
En al helemaal niet op velgengebied. Zoals ik al schreef, daar heb ik, ook in het pre-vrouwtijdperk, nog nooit geld aan uit gegeven. Als je in de auto zit, zie je er niets van. Dan steek ik m'n geld liever in luxe of praktische zaken. En wat dat betreft heeft vrouwlief dezelfde insteek, dat maakt het lekker makkelijk.
Sorry dat ik je lekker gemaakt heb...

Bovenaan Onderaan