Bestelling

Jamesdean1974

Senior Member
Ik heb de Kodiaq 2 nog niet. Dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven.
In mijn huidige Kodiaq, waar de bediening nog met normale knoppen gebeurt, is het inderdaad zo dat als het dak helemaal geopend hebt, je daarna met de knop het dak nog een klein stukje verder kan openen. De reden weet ik niet.

Klopt helemaal. 3 situaties.
1: 1 keer indrukken, doel gaat een stukje naar achter, raam kantelt open.
2: veeg beweging openen, raam gaat voor 75% open.
3: nog een veegbeweging, dan “ volledig open” .

hemi24

Donateur
Ga eens rijden op de snelweg, merk je dan verschil v.w.b. geluidsproductie in de bijna open stand of de volledige open stand?

Dat is het enige mij logisch klinkt, anders zou ik zeggen: verkeerd gekalibreerde eindstand…

hemi24

Donateur
Je zou ook eens kunnen kijken in je systeem in je auto, of wellicht via de app…

of hier:

je kunt ook bij VW gewoon “selecteer op model” drukken.

Jeroen van Arkel

Senior Member
Was vanmiddag bij beide dealers. De rubber matten hebben ze in twee smaken maar de laadbak bescherming dan alleen dat plastic folie. Waarvan je verwacht dat de vag groep dat op alle achterbumpers van alle Seat/cupra/vw/audi/skoda/bentley en Porsches plakt maar goed. Bij vw kun je niets bestellen dan bij de dealer door een systeem heen te waren. Skoda heeft gewoon een arsenaal aan accessoires op de website staan.

Maar…. Die kunnen ze niet bestellen want dan moet je je kenteken en vin nummer plaatsen. Dus de ene heeft geen toegang tot accessoires. De ander zet ze online maar heeft ook geen toegang. Ben benieuwd wat pon doet met mijn bestelling op hun site met mijn kenteken/vin en een Skoda laad rand mat.

Bijlagen

• IMG_2572.png
    IMG_2572.png
    501 KB · Weergaven: 6
Bovenaan Onderaan