Jesko's VW GTI TCR

Okki

Forumguru
Sterkte daarmee Jeffrey.

Maar, al zo lang berichten over de auto, maar nog geen foto van jullie samen te zien. Ik begin te twijfelen of dit geen AI topic is en of je de wagen wel daadwerkelijk hebt gekocht?

:pieker:;)

Ach, het is hier in Holland toch mistig. De zon is even ver te zoeken. Misschien wel mooi met dat Narco grijs van de VW.

leon-cupra

Forumguru
het stopt inderdaad niet met al negatieve zaken bij jou, maar na regen komt ooit zonneschijn zeker? Eens je een bepaalde leeftijd bereikt kom je met dergelijke zaken met meer in “contact” en meestal heel dierbare mensen. Alleszins , veel sterkte de komende tijd en probeer toch nog wat te genieten van de Golf (dat zal jouw grootmoeder ook wel gewild hebben).

Herperduin

Forumguru
@JeSko Sterkte! Hoop dat je straks weer heel lang aan de goede kant van geluk en plezier mag zitten. Je lijkt idd wel genoeg gehad te hebben. Als het helpt om hier dingen te delen over auto’s etc dan zou ik dat gewoon blijven doen!

Tees

Donateur
Sterkte Jef! De wagen wacht rustig kwispelend wel tot je daar weer tijd voor hebt hoor, en dan zal je er vast volop plezier aan beleven!

EdK

Forumguru
Gecondoleerd Jeff !
Nooit fijne tijden die je een plekje moet gaan geven
Hoop voor haar dat ze een mooie leeftijd heeft bereikt ....

En ja die vierwieler ...... is dan opeens een stukje minder belangrijk !!

JeSko

Forumguru
Dank allemaal, ik wilde vanavond de wagen eigenlijk nog niet gaan halen, aangezien ik ook elk moment het gevreesde telefoontje kan krijgen nu, maar mijn broertje overtuigde me van hem toch samen te gaan halen. Hij zei me dat het leven doorgaat, en dit misschien wel even deugd ging doen. Dus zodoende, hier is ie dan. De eerste 40 kilometer waren ronduit fantastisch maar toch ook met een dubbel gevoel.. het is dat de hele familie me pushte om hem te gaan halen, maar het echte genieten zal nog even moeten wachten, het zal de aankomende tijd erg druk worden met alles.

20260307_194224_copy_1689x3000.jpg 20260307_194213_copy_1689x3000.jpg

Laatst bewerkt:

Herperduin

Forumguru
Er is een uitspraak dat “verdriet de diepste eer is die liefde kan worden bewezen”. Dat je verdriet hebt om je grootmoeder geeft aan hoeveel je van haar houdt!

Ik denk serieus dat je zowel mag genieten van je nieuwe auto als ook verdriet mag hebben om je grootmoeder. Soms helpt het een om beter met het ander om te kunnen gaan. Uiteraard zal het echt grote genieten nog komen maar je hoeft je naar mijn mening niet schuldig te voelen over de vreugde die je voelt. Zoals ik je hier heb leren “kennen” ben je een oprecht iemand die genoeg ellende heeft gekend de laatste tijd en dus ook wel eens wat vreugde verdient.

MarcoO2

Forumguru
Jeetje man, sterkte… snap heel goed dat het genieten van die ontzettend dikke bak even naar de achtergrond gaat. Geeft ook niet! Het genieten komt zeker, eerst maar even ruimte geven aan wat recht belangrijk is: de mensen om je heen. Be strong!

Bovenaan Onderaan