JeSko's zoektocht naar een deftige volgende auto

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Ik meende gelezen te hebben dat het geen Golf CS zou zijn, maar in combinatie met 1 jaar geleverd komt de Golf ClubSport 45 Jahre Edition misschien toch wel in beeld

Verstuurd vanaf mijn Pixel 10 Pro XL met Tapatalk

leon-cupra

Forumguru
denk dat iedereen nu wel heel hard uitkijkt naar het nieuwe topic ;)
Heb je in het verleden veel over de CS en de TCR horen praten als kanshebber, maar de TCR was even uit mijn geheugen. Vandaar dat het wat langer duurde :pardon:

Herperduin

Forumguru
Ik heb even zitten kijken naar die TCR en erg benieuwd naar welke jij krijgt. De kleur is wel erg bepalend vind ik. Ik zag een grijze die ik wel heel erg mooi vind (op foto’s ) en een witte die ik weer minder vond. Ik ga nu al verheugen op je nieuwe topic. Had ik al gevraagd of het al zaterdag is?!

JeSko

Forumguru
Tja kan nu ook geen kwaad meer om al een fotootje te delen @Herperduin , dit is hem, zal de details voor zaterdag houden in een nieuw topic. :) ik wilde absoluut een nardo grijze of zwarte, de zwarte zie je eigenlijk amper, de witte met vaak die bestickering vind ik ook minder, en ik heb nu al zo vaak witte auto's gehad dat ik echt eens blij ben met een kleurtje, dit grijs/blauwe staat hem echt wel.

IMG_20260204_194434_152(1).jpg

leon-cupra

Forumguru
@JeSko op het kanaal van house of cars hebben ze er 3 maanden geleden een filmpje over gemaakt , over de TCR. Die kleur is blijkbaar specifiek voor de TCR wat hem eigenlijk nog wel unieker maakt.

Schitterende bak en kleur trouwens :thumbsup:

JeSko

Forumguru
Ik moest twee keer zoeken @MarcoO2 :ROFLMAO:

@leon-cupra

Ah kijk dat wist ik dus niet eens, zo heel veel zijn er überhaupt niet van gemaakt, ivm de gewone GTI, enkel de Clubsport 7 is zeldzamer, van de 7.5 is de TCR de zeldzaamste en toch wel de heilige graal, volgens mijn garagist is dit ook peak Volkswagen, daarna word het enkel minder zei hij.

Dankje @sitechris ! :D

Bovenaan Onderaan