Mooiste kleur voor een superb sportline?

ESL

Senior Member
Ik sta op het punt een nieuwe lease auto te bestellen, naar alle waarschijnlijkheid wordt het weer een superb. Dit keer wil ik een sportline.

Ik heb m helemaal samengesteld, maar ik twijfel enorm over de kleur. Welke zouden jullie doen?

Ik neig zelf het meest naar deze samenstelling; rood met ook deze velgen. Maar van anderen hoor ik; te opzichtig voor deze auto. Wat vinden jullie? Heb ik nou zo’n slechte smaak? Donker blauw kan ook; ook wel sportief maar iets minder in your face ofzo.

Anders kom ik weer op grijs of zwart ofzo…

5516ef7b598ef479c53b260028ee2df2.jpg

leon-cupra

Forumguru
Als het jouw keuze is , waarom zou je dan naar iemand anders luisteren ? Rood is idd iets opvallender dan grijs of zwart … but who cares?? Als het kan/mag … Voordeel dat je zelf heb is dat wanneer je het rood beu bent is wss jouw lease ook gedaan en kies je een andere wagen in een andere kleur. Bij privé aankoop is het meestal voorzien om er veel langer mee te rijden.

Cobalt blue is anders ook wel knap maar niet jouw eerste keuze … dus ga maar gewoon voor rood.

IMG_5146.jpeg

ESL

Senior Member
Ja die cobalt blue vind ik ook wel tof hoor, iets minder opvallend maar toch sportief.

Maar ik vond de felle kleur van onze proefrit auto wel tof eigenlijk.

ESL

Senior Member
Nee die ice tea yellow vond ik zelf niet zo geloof ik.

Hoewel ik hem op een sportline in het echt nog niet gezien heb.

ESL

Senior Member
Lastig kiezen tussen rood en blauw. Ik vind denk ik de rode net iets mooier.
Sowieso tof dat je een opvallende kleur wilt!

Ja lastig wel hè? Ik neig denk ik toch ook het meeste naar rood. Ik zei eigenlijk altijd dat ik voor een grote auto een felle kleur meestal niet zo mooi vind. Maar ja toen reed ik in de rode demo auto en die vond ik dan toch wel weer fraai. Eigenlijk alleen in sportline trouwens; die zwarte letters op een felle kleur auto; mooi! neem je een businessline dan hoort daar vind ik een wat meer ingetogen kleur bij.

NordicVolvo

Actief lid
Als je echt een opvallende kleur wilt dan doe je energy blue. Hier in Tsjechië waar ik nu ben zag ik gisteren een hele dikke RS Octavia rijden in energy blue!

Voor het geld dat je dan uitspaart kun je nog wat leuke opties erbij doen. Zeker ten opzichte van die rode kleur.

Je zult het waarschijnlijk niet overwegen uiteindelijk. Doe gewoon wat je mooi vindt.

hemi24

Forumguru
Als je een beetje autoliefhebber bent, laat je de uni-kleuren voor wat het is…
Die besparing ga je ook terugzien bij een eventuele inruil, dus per saldo schiet je er niks mee op, los van dat de uni-kleuren meer onderhoud behoeven om op den duur mooi te blijven…

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan