Infotainment wil geen gebruikersprofiel laden ?

HUB

Nieuw lid
Ik woon in de omgeving arnhem/Apeldoorn
Ik heb de auto gekocht 15 maanden terug ( komt uit de lease.

HUB

Nieuw lid
Zo , auto uitgelezen bij mijn garage .
Blijkt er toch een update nodig te zijn .
Hellaas kunnen zij dat niet ( SD Creator update voor sos module) kan dus alleen door een VAG Dealer gedaan worden .
Of ? Wie kan dit ?

Rainesh

Forumguru
Weet je het onderdeelnummer van je SOS module? Welk softwareversie er nu in zit? Ik heb toegang tot SD Creator

Rainesh

Forumguru
Ja dan zul je toch bij iemand langs moeten gaan met vcds bijvoorbeeld. Dan man profiel laden even uitgezet worden en dan voer je de update door en daarna weer aanzetten.

HUB

Nieuw lid
Ik probeer al contact te krijgen met een VAG dealer maar deze reageren zeer traag of helemaal niet

Rainesh

Forumguru
Dichtstbijzijnde collega van mij zit in Berlicum. Mocht een dealer geen tijd hebben dan kan hij ook alle updates uitvoeren voor je.

Gertz

Nieuw lid
Vergelijkbaar probleem sinds gisteren bij mijn Superb. Is bovenstaande idd opgelost met een software update?

Hier sinds vorig weekend idem. Alles werkte, tijdens rijden in Italië ineens storing SOS. Alles bleef actief. Na uitzetten auto voor pauze en weer verder willen rijden blijft scherm hangen op “instellingen laden”.
Inderdaad geen andere mogelijkheden dan de aan/uit knop ingedrukt houden voor herstart zonder resultaat. Zekering 19 geeft geen oplossing. De Skoda app geeft ook laatste activatie aan welke moment is dat de SOS storing gekomen is. Voor de dealer geen spoedstoring, dus achteraan aansluiten voor onderzoek, half september. Lekkere service van Skoda. ANWB kan niets, dus weken zonder radio/navigatie/carplay is wat het is…
Of heeft iemand inmiddels een andere oplossing gevonden?

hemi24

Forumguru
Ik zie geen mediaunit?

Ergens zal nog iets staan als “infotainment” en waarschijnlijk ook nog iets voor “beeldscherm infotainment”…

30?

Bijlagen

• IMG_4963.jpeg
    IMG_4963.jpeg
    114,5 KB · Weergaven: 6
  • IMG_4964.jpeg
    IMG_4964.jpeg
    142,5 KB · Weergaven: 8
  • IMG_4965.jpeg
    IMG_4965.jpeg
    164,3 KB · Weergaven: 8
  • IMG_4966.jpeg
    IMG_4966.jpeg
    128 KB · Weergaven: 8
  • IMG_4967.jpeg
    IMG_4967.jpeg
    150,9 KB · Weergaven: 8
  • IMG_4968.jpeg
    IMG_4968.jpeg
    136 KB · Weergaven: 5
  • IMG_4969.jpeg
    IMG_4969.jpeg
    84,7 KB · Weergaven: 5

hemi24

Forumguru
Ik zou inderdaad 19 en 30 er minimaal 10 minuten uithalen.

Had je de aan-/uitknop van de infotainment al voor ca. 20 sec. ingedrukt gehouden?
Zo lang totdat het Skoda opstartscherm weer verschijnt.

Bovenaan Onderaan