Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Tis iets persoonlijks natuurlijk, de ene vind het mooi, bij mij branden men ogen eruit telkens ik hem zo hoog zie staan ;)ik vind zoveel wheel gap echt niet te doen qua looks. Natuurlijk is het niet slim om het weer te doen, maar ach, misschien ben ik gewoon niet slim en zelfkennis is het begin van alle wijsheid :D

leon-cupra

Forumguru
Geen ervaring mee maar kan het mij voorstellen ;)

Vandaar dat ik ook weiger dat mijn partner ook maar 1 aandeel krijgt in mijn vennootschap.

JeSko

Forumguru
Enkele "updates"

Midden en downpipe worden terug gemonteerd vandaag, de pret kan dus terug beginnen :cool: ook gaat de auto weer sportief laag...

20250809_183612.jpg

Ik heb de gele VRS van @skooooooda als referentie gebruikt qua laagte, die vind ik nl echt perfect staan, dus op die "hoogte" komt de auto terug te liggen. :D dat gaat lekker rijden!

Screenshot_20250805_092844_Instagram.jpg

Overigens is de W200 van mijn broer verkocht, dat ging logischerwijs na al die jaren gepaard met de nodige tranen, maarja het leven beslist soms voor je en dan moet je soms harde keuzes maken.

20250809_100046.jpg 20250809_100458.jpg

Hopelijk kan m'n broertje snel terug iets kopen wat hem geluk brengt, die W200 was echt een genot om met te cruisen. De combinatie waarmee hij over de Nederlanders grens getrokken is zal vast ook bekijks hebben :D

Arjan1985

Forumguru
Mooi gewoon weer lekker knallen met die bak dus!!
Idd gave combi! Ik hoop dat hij nog een kenteken voor de trailer heeft. Al is het maar 1 voor de show. In NL doen ze heel moeilijk met aanhangers, verlichting en kentekenplaten zeker als er helemaal geen plaat hangt.

JeSko

Forumguru
Inderdaad @Rallye met a.i. van Samsung zelf het kenteken verwijderd.

@Okki

Ach in de lift, als ze me nu vangen zal die lift snel weer dalen, maar we leven maar één keer.

• Leuk
Waarderingen: LT83
Bovenaan Onderaan