Verschillen 8" vs 9" multimedia Fabia IV

Op de Fabia Monte Carlo die voor mij in bestelling staat, zit onderstaand scherm standaard:

1752958273171.png

Deze heb ik niet geüpgraded naar het onderstaande scherm:

1752958333802.png

De prijslijst van de Fabia meldt het volgende over het navigatie pakket waar het 9" display in zit:
1752958641223.png
- Het liefst had ik de grote 10' virtual cockpit gewoon los besteld, maar helaas PON.... :( Ik zal het dus moeten doen met de basis virtual cockpit.
- Navigatie mis ik niet, ik gebruik toch Android Auto.

Tweetal vragen:
- Zou het achteraf mogelijk zijn om de dienst: Infotaiment Online ook op de 8" te kunnen afsluiten / activeren (na betaling)?
- Is het mogelijk om op het 8" scherm video's af te spelen vanaf een USB stick?

Hoor graag of iemand wat weet!
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
HAllo meneer Sjoemelfrei !!
Alles goed ?
Kopje koffie of thee ??
En heeft U nog problemen ??

hemi24

Donateur
Dat is één van de nadelen van pakketten; meestal zit er wel iets in wat je niet echt wilt…

Uiteindelijk ben ik niet voor het navigatiepakket gegaan. Dus heb ik het standaard multimediasysteem.
Ik wilde perse een automaat, stoelverwarming, travel assistent en de Monte Carlo uitvoering.

En het budget hield ergens wel op in de lease.

Laatst bewerkt:
Wat zegt je dealer?
Ik heb het de dealer niet gevraagd, het kennisniveau mbt dit soort onderwerpen is daar doorgaans niet zo hoog.

Het lastige hierin is ook dat sinds de modeljaar wissel, de systemen geen echte naam meer hebben zoals vroeger "Columbus" of "Amundsen".

Heb online al wat forums afgestruind maar is nog weinig over te vinden.

Rainesh

Forumguru
Verschil is Men3 en MOI3. Waar MOI3 het uitgebreide systeem is met navigatie en sneller etc. Deze zit ook in de grotere Skoda modellen

jesse_s93

Forumguru
@Sjoemelfrei ten aanzien van jouw vraag over de mogelijkheid van infotainment online, wat zou je daarmee willen bereiken? Infotainment online is namelijk meer gericht op het navigatie gedeelte met verkeersinformatie, automatische kaartupdates, route op afstand invoeren, etc. Zie tevens de volgende link: https://www.skoda.nl/service/connectiviteit/skoda-connect/connect-functies

Remote Access (waarschijnlijk het eerste jaar gratis) zou nog "nuttig" kunnen zijn als je daar de meerwaarde van ziet. Ik heb zelf een plug-in, dus vind ik het van afstand koelen van de auto prettig, het ont/vergrendelen of kijken naar de locatie van de auto gebruik ik eigenlijk zelden.

Bovenaan Onderaan