Koppelingscilinder

Max-

Lid
Ik wil iedereen hier alvast bedanken voor de reacties op mijn topics. Over 2/3 weken heb ik een andere auto (uiteraard bij een ander bedrijf gekocht) helaas heb ik niet heel erg veel terug gekregen voor deze auto wat ik ook wel snap ze kijken natuurlijk naar de historie en zien dan ook al die reparaties etc.

De auto is gewoon in orde nu maar na de reparaties kwam ik erachter dat er ineens 2 krassen op een achter deur zaten. Ze hebben toen de krassen geprobeerd weg te polijsten maar eentje zag je toch nog wel iets met de zon erop. Ik heb toen de eigenaar van ACR een appje gestuurd met de vraag of hij mij wilde bellen zsm omdat ik niet zo blij was met hoe alles was gegaan en dat ik ook wel spijt had dat ik mijn review naar positief had veranderd toen.

De volgende ochtend werd ik meteen gebeld door hem dus ik dacht yes, kan ik eindelijk even alles rustig bespreken en ook vragen waarom inruilen nu ineens zo een probleem was. Direct kreeg ik de vraag of ik een klap van de molen heb gehad om te dreigen over mijn review aan te passen naar negatief (dat heb ik helemaal niet gezegd) ik kwam er niet tussen en ik werd helemaal verrot gescholden dingen zoals "ik ben een vieze vuile smerige klootzak" en "ik heb nog nooit zo een kut vent als jouw ontmoet in al die tijd" en ik moest het lef maar eens hebben om ergens te vertellen over dit gesprek.

Daarom heb ik besloten de auto weg te doen ik wil niks meer met dat bedrijf te maken hebben ook al is de auto nu gewoon in orde.

Max-

Lid
Toen hij mij belde hebben een aantal collega's van mij ook gehoord hoe hij tekeer ging. Ik had een overleg na dat gesprek maar ik was echt helemaal "afgeleid" en heb lang zitten denken wat heb ik nou verkeerd gedaan dat iemand zo te keer gaat tegen mij (nog nooit meegemaakt) maar er is gewoon geen logische verklaring. Ook al zou hij mij irritant vinden omdat ik de historie van die auto wil weten en niet echt blij ben met mijn aankoop dan is het nog geen excuus om mij zo uit te schelden en te bedreigen. Ik plaats hier nog even een screenshot van wat ik gestuurd heb. Mocht hij toch weer mij bedreigen of wat dan ook dan zal ik dit melden aan de politie.

Bijlagen

• gesprek_bart.jpg
    gesprek_bart.jpg
    225,8 KB · Weergaven: 31

gehaktbal

Forumguru
Komt toch die Brabantse gastvrijheid weer goed naar boven in zo'n ervaring ...
Da ge bedankt zijt, dè witte!

@Max- Sja, vanuit het perspectief van de verkoper heeft hij misschien al meer gedaan dan hij eigenlijk van plan was. Desalniettemin komt in mijn ogen de ware aard van zo iemand naar boven als het er eenmaal op aan komt zoals nu.

Als hij het allemaal zo irritant vindt, had hij maar geen auto's moeten importeren en moeten verkopen aan particulieren. En zelf beter vooronderzoek moeten doen mbt onderhoud. Zo'n distributieriem zou ik zelf ook niet heel tof vinden als die vervangen is bij die kilometerstand zonder duidelijke reden.

Maar wellicht dat het bij 8 op de 10 anderen wel soepel loopt voor hem en dan is het relatief makkelijk geld verdienen.

Aanvulling: Ik zit even naar Google reviews te kijken. Hoewel veel positief zijn, zie ik er ook enkele negatieve bij. Er wordt bij de negatieve reviews feedback gegeven, wat op zichzelf wel weer positief is. Echter geeft de manier van feedback mij ook een bevestigende indruk hoe ze met situaties om gaan als er een keer wat tegenzit, zoals die van jou.

Bovenaan Onderaan