VAG airbags ook onveilig?

Willem-R

Senior Member
RDW antwoord, dat RDW geen markttoezichthouder meer is, ben dus doorverwezen naar ILT , daar deze vraag dus via de chat voorgelegd.
Weer weekje wachten.
Wordt vervolgd.

Ja bedoelde O3 van 2013

Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
Ik zou gewoon bij Skoda vragen?!?
En dan niet bij die zogenaamde klantenservice, want enige wat men daar weet is dat ze je moeten doorverwijzen naar de dealer.
Dus misschien moet je daar maar beginnen?

Willem-R

Senior Member
Heb al uitgebreid met mijn Skoda garage gebeld, en die zei gewoon dat ie van niks wist
Had schijnbaar van al die nieuwsberichten ook nog niks van gezien..

Dat is dan niet echt de importeur garage, maar Zenith Skoda Dealer in Amstelveen

hemi24

Forumguru
Misschien moet je jouw Skoda garage dan even duidelijk vragen om in het systeem te zoeken aan de hand van het VIN-nummer van jouw wagen?

Wat is een “importeur garage”?

Space_NL

Senior Member
Websitw verwijst naar de dealer
De dealer verwijst naar PON.
Skoda verwijst naar de RDW.
RDW naar ILT (lees ik hierboven)
Mis ik er nog?

MarcoO2

Forumguru
Tsja... veel mensen weten het nu, niet 8=10 jaar geleden. Plus dat het met het verstrijken van de tijd een groter risico wordt.

• Leuk
Waarderingen: Tees

EdwardP

Actief lid
Misschien moet je jouw Skoda garage dan even duidelijk vragen om in het systeem te zoeken aan de hand van het VIN-nummer van jouw wagen?

Wat is een “importeur garage”?
Zenith is een service dealer, ze hebben geen nieuwe auto's in de showroom staan (weet ik toevallig omdat ik daar een paar maanden geleden een grote beurt heb laten doen).

EdwardP

Actief lid
Ja, moet gewoon kunnen.
Maar ja, is ook de garage die al 4 weken wist dat ik de versnellingsbakolie wilde laten vervangen en er bij de beurt achter kwam dat ze een filter niet op voorraad hadden. Vervolgens kon ik 2 weken later weer terug voor de versnellingsbakolie...

Willem-R

Senior Member
|Wat is een “importeur garage”?

Ik bedoel hiermee Pon, importeur van Skoda (geloof ik) en die had vroeger zelf een garage hier in Amsterdam.

Bovenaan Onderaan