Dank voor je reactie....maar welk aftellen??Mooie wagen hoor, heel veel plezier en veilige kilometers ermee gewenst
Het aftellen is begonnen ....
Op zich heb ik niks te klagen over het rijden tijdens "normale" omstandigheden, echter tijden het inhalen is het nog wennen, de tip van 1983jeroen zal ik zeker gaan uit proberen door vooraf al een paar gangen terug te schakelen handmatigIk heb dezelfde overstap gemaakt van 1.4 tsi handbak naar 1.5 tsi dsg. Ik herken wel wat je schrijft over die kick down. Ik vind ook niet dat hij dan zo snel en soepel terugschakeld als wat over het algemeen over een dsg gezegd wordt. Die zou zo snel en soepel moeten schakelen.
Heb je hem als een in S gezet en dan gewoon soepel met het verkeer meegaan?
Ik zet hem dan handmatig terug naar D of S, net wat gewenst isOver dat schakelen met de flippers, wat doet de bak als je met de flippers terugschakeld. Blijft hij dan in M staan of gaat hij op een gegeven moment weer over in D of S?
Nieuw logo uit elkaar gehaald en gespoten.Ik lees nu pas je hele verhaal en zie ook pas de foto, hoe heb je dat logo zo gekregen / bewerkt? is zeker ook mooi!
Ik heb er nog te weinig ervaring mee om met zekerheid te kunnen zeggen wat er precies gebeurt, wat ik me kan herinneren is het inderdaad zo dat hij automatisch weer gaat schakelen na verloop van tijd (tiental seconden)Als je flippers gebruikt in de D of S gaat hij na een tijdje constant rijden weer gewoon zelf schakelen
Stomme vraag misschien, maar hoe haal je dat logo uit elkaar dan? kun je daar van binnenuit bij ofzo?Nieuw logo uit elkaar gehaald en gespoten.
Heb ook nog een AliExpress logo liggen die ik ook gespoten heb, maar die leek niet lekker te passen al denk ik nu dat het misschien alleen aan de pinnetjes aan de achterkant van het logo lag.
Moet de achterkant nog vervangen dus zal het daar eens op proberen