Ik refereer graag terug naar mijn opmerking dat IK bij aankoop van een Fiat Panda en een Lamborghini (andere voorbeeldmerken, maar sure) een andere tentoonstelling/ service verwacht.
Dat is, net zoals deze aankoop met welke redenen dan ook, een persoonlijke opinie, verantwoording en keuze. Naast dat wij niet in elkaar hun portemonnees kunnen kijken, want als ik mijzelf als voorbeeld neem; ik had dit in mijn financiële situatie ook niet gedaan/ kunnen verantwoorden/ rond kunnen krijgen (of überhaupt aankopen

), is dit simpelweg een proces in de hersenen die bij sommige anders loopt. Net als roken, drinken, geloof, smaak, s..sualiteit (weet niet of ik dit mag zeggen hier, vandaar), kleur van je beddengoed en ga zo maar door.
Lang verhaal kort (ben ik net als Senior niet zo goed in); dat iemand anders een keuze maakt welke jij niet begrijpt, en dat kan door 1001 redenen zo zijn, betekent niet dat het een goede of slechte keuze is, per definitie niet.
Hierbij kies ik dus geen kant, ik begrijp beide kanten van het spectrum, maar dit is hoe het psychologisch werkt (DENK IK/ IS MIJN MENING

)