Even voorstellen

Sinds maart 2025 rij ik een Kodiaq 2 phev, hiervoor een superb gereden, ook een plugin hybride. Beide een business edition, op de Kodiaq wat extra opties genomen zoals head up display, zonnedak, lederen bekleding etc. Ik probeer zoveel mogelijk elektrisch te rijden, tot heden ben ik erg tevreden over de auto en opties. Hij is wel zwaar en het terugzetten van een aantal instellingen bij iedere start is wel irritant, maar dat hoort er helaas bij tegenwoordig.

hemi24

Forumguru
Welkom!

Welke instelling gaan bij jou terug? Ik neem aan de snelheidswaarschuwing en de lane-assist?

Dank je! Die inderdaad en de drive mode. Heb adaptief onderstel en eigen profiel gemaakt, maar hij start altijd in normale modus. Toch wel raar, ook van die veiliheidsinstellingen. Ik zou verwachten dat het nog ok is als je bv alleen de akoestische melding uitzet voor snelheid, maar zelfs dat mag niet permanent.

hemi24

Forumguru
Die snelheidswaarschuwingen zijn typisch zaken die worden ingevoerd door mensen die zelf niks met auto’s en autorijden hebben… Lang leve de EU!

Drive mode gaat inderdaad ook standaard terug naar Normaal

Bovenaan Onderaan