Dat lijkt me eerder één meter 
Ben benieuwd hoe het beeld er op de voorgeschreven afstand uitziet. Tijd voor poging 2

Ben benieuwd hoe het beeld er op de voorgeschreven afstand uitziet. Tijd voor poging 2

Ik zie juist wel strooilicht.Hier heb ik dan een foto hoe het er in het echt uit ziet. Zoals je ziet en zoals ik het zie geen strooi licht
Als je wilt bepalen of de hoeveelheid licht boven de lijn acceptabel is, zou je het volgende kunnen doen. Je zou -als het donker is- op tien meter afstand voor de auto op de grond kunnen zitten en in de koplampen kijken, met je ogen nét boven de lijn. Dan zie je wat tegenliggers zien. Als dit comfortabel kan, is er niks aan de hand. Waarschijnlijk zal je de auto even op de weg moeten zetten, want een oprit loopt doorgaans schuin af richting de weg.Er is een duidelijk afscheidingslijn, zeker. Maar daar boven die lijn is de garagedeur en muren ook verlicht, wordt ietsjes donkerder naar mate je hoger kijkt.
Dit mag je niet als waarde gebruiken of het wel goed is !En er is niemand die seint dat die verblind word.
Precies dat, ik sein ook niet zomaar naar verkeerde lichtvoerders, want je voorganger kan het opmerken als naar hem toe, of de "verkeerde" auto tegemoet komend. Ik denk alleen stumper, fix je lichten gewoon.Dit mag je niet als waarde gebruiken of het wel goed is !
Bij een APK kom je daar er ook niet mee weg ...
Ikzelf sein ook niet zo snel naar een tegenligger, omdat men vaak niet eens begrijpen waarom ik sein