Voorstellen

Ook ik zal me even voorstellen.
Ik ben Paul en woonachtig in het mooie Nuenen. Sinds begin dit jaar in het bezit van een Skoda Superb 1.5 TSI mk 3. Hiervoor diverse andere merken gereden, was niet bekend met Skoda maar was op zoek naar een grote stationwagen.
Tot nu toe dik tevreden met de auto, vind alleen dat de auto niet super snel reageert op het gaspedaal. Ben erover na aan het denken of ik hem misschien nog laat chippen.

hemi24

Forumguru
Welkom Paul!

Misschien de respons van het gaspedaal laten aanpassen; op de Autobahn zal de auto je nog verrassen, blijft lang doorgaan…

PizzaPieter

Donateur
Welkom
Bedoel je dat hij te weinig vermogen heeft of dat het moment tussen het pedaal indrukken en een reactie even duurtM

Voornamelijk het moment tussen pedaal indrukken en de reactie die daarop volgt. Het is een DSG 7 bak, misschien dat dat nog meespeelt? Vermogen is niet super ruim, maar ook niet bar slecht vind ik

PizzaPieter

Donateur
Wat @hemi24 zegt ... Gasrespons laten aanpassen.

Gelukkig woon je in het dorp waar een van de favoriete tuners van dit forum zit, voor het geval je dat nodig vindt, maar gasrespons kan door meer mensen worden aangepast via ODB, vermoed ik, samen met nog veel meer leuke zaken (achterlichten aan icm dagrijverlichting etc)

Bovenaan Onderaan