Octavia

Dag allemaal,
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een schitterende zwarte Octavia 20 - 1.8 T SLX Hatchback. Gekocht bij Skoda dealer Sneeuwbalstraat. Voor mij is het de eerste Skoda en ik ben echt laaiend enthousiast!!!. Hij rijdt als een zonnetje, bijna geen geluid in de cabine, goede airco. Turbo werkt perfect. Gisteren een lang stuk op de grote weg gereden. Heerlijk.
Ik had veel en veel eerder een Skoda moeten kopen, daar ben ik nu wel achter. Ik hoop lang lid te kunnen blijven van dit forum.
Vriendelijke groeten:bye:
Harry R. van Rijn
Den Haag

Hiervoor

Hallo, dank voor het welkom!! Hiervoor heb ik (onder andere) gereden: begonnen met een Mini, toen een Toyota Celica, ik heb ook nog een Camaro gehad (in mijn wilde jaren) daarna heb ik jaren in diverse Saabs gereden.
Tot voor kort een Baleno station.
Nu dus eindelijk een Skoda!!!
Groetjes
Harry:bye:

nemo

Senior Member
Hallo, dank voor het welkom!! Hiervoor heb ik (onder andere) gereden: begonnen met een Mini, toen een Toyota Celica, ik heb ook nog een Camaro gehad (in mijn wilde jaren) daarna heb ik jaren in diverse Saabs gereden.
Tot voor kort een Baleno station.
Nu dus eindelijk een Skoda!!!
Groetjes
Harry:bye:

Wat is een camaro? goede keus hoor een skoda :cheer:
misschien heb je zin om binnenkort ook naar de meeting te komen. het is hier niet om de hoek maar er rijden meer mensen uit onze regio heen. het wordt heel gezellig en dan kunnen we iedereens skoda bewonderen :aangenaam:

Aiii

Lid
Dat is Chevrolet's antwoord op de Ford Mustang Nemo. De echte Chevrolet trouwens, niet die vermomde Daewoo's.

Welkom op het forum Harry! Veel plezier met je Octy.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum . Dat moet een heerlijke motor zijn die 1.8 TSI , ik hoor niets dan lof over deze motor . Een skoda is inderdaad een sublieme smile brenger , ik geniet ook elke dag van mijn zwart wondertje . De stoelen zitten als gegoten , heel stil van binnen , goede luidsprekers (tandaard 4 speakers) , voelt heel degelijk en groter aan dan dat hij werkelijk is. Dat zijn mijn bevindingen van mijn F1 . Dus dat komt bij u ook wel goed met zo'n sublieme kar . Ik ben trouwens super gek op de neus van de O2.

MarcoO2

Forumguru
Dat moet een heerlijke motor zijn die 1.8 TSI , ik hoor niets dan lof over deze motor .

Het gaat hier om de 1.8T, niet om de 1.8 TSI. Ik ken alleen de TSI uit eigen ervaring, maar ook de T schijnt inderdaad wel een lekkere motor te zijn! Als ik de verhalen lees, is de T wat "heftiger" en komt het vermogen van de TSI er wat soepeler in. Maar om het verschil te ervaren zou je ze naast elkaar moeten rijden. Dus, welkom op de meeting... :grin:

MK74

Lid
Welkom hier op het forum . Dat moet een heerlijke motor zijn die 1.8 TSI , ik hoor niets dan lof over deze motor . Een skoda is inderdaad een sublieme smile brenger , ik geniet ook elke dag van mijn zwart wondertje . De stoelen zitten als gegoten , heel stil van binnen , goede luidsprekers (tandaard 4 speakers) , voelt heel degelijk en groter aan dan dat hij werkelijk is. Dat zijn mijn bevindingen van mijn F1 . Dus dat komt bij u ook wel goed met zo'n sublieme kar . Ik ben trouwens super gek op de neus van de O2.

Volgens mij vergis je je cvegreen.. Volgens mij heeft Harry een O1 gekocht met een 150 pk sterke 1.8T motor. Een vriend van mij heeft dezelfde auto gehad. Superauto. Een keer mee naar Tsjechie geweest (vakantie), en als een zonnetje en als de brandweer op de Duitse Autobahn. :rockon: Ik zou zeggen Harry, veel plezier met je Octavia! Zeker met zo weinig kilometers, moet je er nog wel een tijd mee kunnen rijden :yeah:

cvegreen

Forumguru
Ik heb nog eens naar de openingsposting gekeken en inderdaad ik had het weldegelijk bij het verkeerde eind. Sorry daarvoor , ik zal de volgende keer trachten wakkerder te zijn dan nu. Ik ben de laatste week heel moe , heel veel werken , laat in mijn bed en amper kunnen slapen . Ik heb te veel aan mijn hoofd en te veel stress op het werk . Idereen die het hier volgt zal wel al gemerkt hebben dat ik de laatste tijd bijna nooit ben.

MarcoO2

Forumguru
He Chris, geen probleem hé! Zorg goed voor jezelf... je gezin... je werk... pas daarna ergens veel later komt het forum!

Is het zo erg op je werk? En is er uitzicht op verbetering? Zorg dat je je grenzen in de gaten houd hé...

cvegreen

Forumguru
He Chris, geen probleem hé! Zorg goed voor jezelf... je gezin... je werk... pas daarna ergens veel later komt het forum!

Is het zo erg op je werk? En is er uitzicht op verbetering? Zorg dat je je grenzen in de gaten houd hé...

Dank je marco . Ho we zitten met een probleem dat het met 1 koerman te veel is en met 2 koermannen dan niet iets te weinig werk is. Dus een moeilijke keuze voor mijn baas , maar ondertussen stressen wij ons wel stuk op het werk. Hier thuis moet er ook heel dringend iets gebeuren of we verwachten binnen de korste keren een belgische colega van jou hier aan de deur , zo diep zijn we gevallen na de finaciele misvallen door onze bouw . Mijn fabia zal dus hoogstwaarschijnlijk weer in de verkoop moeten . Fabia weet er al een tijdje van en hij weet dat ik het zo lang mogelijk uitstel en hoop op verbetering . Maar dat vreet ook aan jou . De ralatie met mijn vrouw loopt daardoor ook wat spaak (door de constante financiele druk). Dus ik zoek iets om bij te verdienen , maar dat is in deze tijden moeilijk te vinden . Dat is zowat de cirkel waarin ik momenteel vertoef. Vrijdag heb ik een dag verlof genomen . We hebben geluk gehad en een weekendje parijs gewonnen en dat zal een deugdoend weekend worden (hoop ik althans ). onze oudste zoon is 2 en ik zeg nee , die fase zijn we nu nog niet uit en dat werkt ook op u . Dus een beetje van alles en nog wat , waardoor mijn stoppen bijna doorslaan. Hopelijk kunnen we wat aan onze relatie werken in parijs , kunnen we een beetje de finaciele druk wat achter laten , zodat we een beetje tot rust kunnen komen.

MarcoO2

Forumguru
Dit is wel heel erg off-topic, maar soms moet dat gewoon even! Chris, ik kan alleen maar zeggen: succes en houd je taai... we hadden elkaar al eens hierover "gesproken", maar dit klinkt wel heftig. Ik hoop dat dat weekendje Parijs voor jou en je gezin heel goed is en dat jullie er beter van terugkomen! :xyxthumbs:

Enne, als ik iets voor je kan doen, maakt niet uit wat, laat maar weten hé! Al zijn het adviezen over hoe je kunt voorkomen dat je mijn Belgische collega tegenkomt... geef me maar een pm als ik iets voor je kan doen.

En voor de rest sterkte, ook op je werk!!!

cvegreen

Forumguru
Sorry voor het off topic bericht , het mocht niet gebeuren , maar misschien dat er één van de moderatoren dit kan opschonen .

Bovenaan Onderaan