@Marchel1 Hoe heb je de accounts gekoppeld aan een sleutel? Pakt het systeem dan ook direct het juiste mobiele toestel? Nu moeten we telkens opnieuw kiezen bij wisselen van rijder… My Skoda app op telefoon van mijn vrouw is (nog) niet gelukt….Wat ik hier gedaan heb is op zowel mijn telefoon als die van mijn vrouw in de app inloggen met het account van de hoofdgebruiker.
In de auto hebben we ieder ons eigen account elk gekoppeld aan een sleutel.
In de auto dus ieder de eigen instellingen en in de app beide alle mogelijkheden
Dat is maar net wat je wil. Alleen de hoofdgebruiker kan in de MySkoda app iets met de auto doen, een ander niet. Wil je beide ritgegevens zien, laadtoestand, openen en afsluiten e.d. dan kan dat alleen als je alletwee inlogt met het account van de hoofdgebruiker.Dat laatste lijkt me niet de bedoeling, toch? Gewoon elke gebruiker zijn eigen account in de eigen app?
Lukt het wel om op 1 telefoon in de app in te loggen als hoofdgebruiker waarbij je dan de autogegevens ziet, of hij afgesloten is, wel/niet aan het laden en hoe vol de accu is, ritgegevens, locatie e.d.? Als dat lukt kan je op een andere telefoon met dezelfde inloggegevens als op de telefoon waar het wel goed werkt ook inloggen en zou je op beide toestellen dezelfde mogelijkheden moeten hebben.Nee nog niet gelukt. Zowel de sleutel als de app niet
we hebben nu alles werkend qua apple carplay etc. En gaan toch niet twee sleutels gebruiken omdat wisselen zo eenvouidig is bij instappen. Zeer tevreden gebruiker tot nu toe.Heb je in de auto het menu voor de gebruiker(s) gevonden en dan bij huidige gebruiker (ik) links onderin het tandwieltje met instellingen? Uit mijn hoofd is daar dan de laatste optie sleutel aan account koppelen.