Problemen met AndroidAuto / Infotainment

bhaezlr

Nieuw lid
Sinds enkele maanden ervaar ik volgende problemen met het infotainmentsysteem:
- na enkele minuten wordt er geswitcht van radio naar Youtube
- Waze start dikwijls zonder wifi
- Spontane disconnecteren van de telefoon tijdens het rijden. Altijd 3x en dan stabiliseert het.
Telefoon blijft op dezelfde plaats

Herstarten door de aan/uitknop 10seconden ingedrukt te houden heft geen invloed.

Systeeminformatie
Hardware H61
Software 1969
ABT hardware H47
ABT software 2103
Navigatiedatabase 24.2
Media-codec 3.1.4

bhaezlr

Nieuw lid
Als er een andere telefoon (iphone 15) geconnecteerd wordt springt het ook na een aantal minuten terug op de originele telefoon (Samsung S23+)

Rallye

Forumguru
Springt terug? Dat lijkt erop dat er een verbinding verbroken wordt.

Als hij “terugspringt” heb je dan één of twee telefoon aangesloten?

hemi24

Forumguru
Als de telefoon terugspringt, zou het ook iets zijn wat vanuit één van de telefoons komt…

bhaezlr

Nieuw lid
Als de telefoon terugspringt, zou het ook iets zijn wat vanuit één van de telefoons komt…
Ik vrees ook zoiets, maar vind niks dat hierop zou wijzen.
Telefoon en infotainmentsysteem wordt automatisch geupdate.
Telefoon ligt naast mij op de passagierszetel of op oplaadstation.
Het probleem is een aantal maand geleden begonnen. Afspraak in de garage krijgen, moet ik telkens bijna 4maand (!!) wachten.

EdK

Forumguru
Weet je zeker dat in je instellingen van de phone in de mediaunit alleen de appel staat en geen andere toestellen ??
Heb vergelijkend in me caddy van zaak gehad met de phone en de tablet met simkaart.
Indien er toch meer dan 1 toestel staat geconfigd in de media unit dan degene die je niet gebruikt uit zetten of geheel verwijderen....

bhaezlr

Nieuw lid
Er is maar 1 toestel gedefinieerd in Infotainmentsysteem

Bijkomende test : aangemeld met 'Gast' op Infotainmentsysteem, maar probleem blijft.
Als ik mijn toestel volledig uitzet, is probleem, switch back naar youtube, weg.

Bovenaan Onderaan