Mijn gele Skooooooda

skooooooda

Senior Member
Hoi leden!!!!! Lang niet meer gesproken hier! Toch maar een topic voor jullie om het een en het ander te delen over de aanpassingen aan mijn Octavia :)

Wat dingetjes wat al is aangepast aan de Octavia:

Stage 1 Map - 300pk
Inlet Elbow
Middendemper verwijderd
En binnenkort de velgen!
DSC00234 (1) (1).jpg

Laatst bewerkt:

skooooooda

Senior Member
Deze velgen gaan binnenkort onder de Octavia! BBS RC306jes. Nieuwe banden er voor besteld en een setje centreerringen er ook bij. Nu moet ik echt coilovers gaan regelen, want met deze hoogte kan dat echt niet hahaha. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een RC set onder een octavia gezien, dus ik ben zeer benieuwd!! Afbeelding van WhatsApp op 2024-06-10 om 21.53.28_62a4a6ae.jpg

JeSko

Forumguru
Dat laatste ben ik met je eens haha, maar alles op zijn tijd joh ;)

Heb je toevallig insta van de auto?

Captain Hook

Forumguru
Heerlijk, zo'n kleurtje! Eindelijk wat fris tussen al die grauwheid op 's lands wegen. :cool:

Maar, ik vraag me wel af, is dit een speciaal bestelde kleur of zo?

BTW: die stapel met velgen op de foto; er zitten wel flink wat butsen in de velg, aan zijkant. :pieker:

skooooooda

Senior Member
Heerlijk, zo'n kleurtje! Eindelijk wat fris tussen al die grauwheid op 's lands wegen. :cool:

Maar, ik vraag me wel af, is dit een speciaal bestelde kleur of zo?

BTW: die stapel met velgen op de foto; er zitten wel flink wat butsen in de velg, aan zijkant. :pieker:
Ben ze van plan ooit wel goed te laten repareren maar voor nu ga ik er van genieten!

Bovenaan Onderaan