Even voorstellen

Hey collauto's,

Heb me gisteren aangemeld voor het forum omdat er zeker veel interessante dingetjes op te lezen zijn.

Nadat ze in november de hele rechterkant mijn Fiat in elkaar reden, heb ik deze vorige week verkocht. Daarna ben ik op zoek gegaan naar een andere auto.

Resultaat hiervan is dat ik vorig weekend met een Skoda Fabia heb gereden en ik was meteen verkocht. Net als de auto overigens. Eigenlijk zou ik de auto vandaag kunnen ophalen, maar gisteren belde het autobedrijf of ik hem eventueel toch gisteren op kon halen.

Daar heb ik geen nee tegen gezegd en ik ben nu dus inmiddels een blije rijder van een Skoda Fabia 1.4 Combi Comfort. En hij rijd toch een partij heerlijk / degelijk. Ik ben er echt enorm blij mee.

Oja over mezelf: 24 jaar, werk als .Net Ontwikkelaar en ben woonachtig in Brabant.

Hieronder vindt je een paar fototjes :laugh:
foto1_580x435.jpg

foto2_580x435.jpg

Groet Daniël

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit :aangenaam: gezellige forum. Je hebt een mooie Fabia gekocht, ik vind de kleur echt heel mooi. Die kleur is trouwens vrij kort beschikbaar geweest omdat het zo slecht verkocht.

Welkom op dit :aangenaam: gezellige forum. Je hebt een mooie Fabia gekocht, ik vind de kleur echt heel mooi. Die kleur is trouwens vrij kort beschikbaar geweest omdat het zo slecht verkocht.

Bedankt, Vind zelf de kleur (logischerwijs) erg mooi, ik heb wel gezocht op internet naar fabia's in deze kleur (beige volgens kenteken) maar ik vond er slechts 2. 1 exemplaar betreft een auto in engelad en 1 exemplaar is te koop in assen-delft op marktplaats. Tot mijn verbazing stond daar als foto mijn auto/foto bij!! dus blijkbaar is er inderdaad weinig van te vinden.

Ik houd altijd wel van apparte kleuren die niet iedereen heeft, mits het een normale kleur. Zo was mijn vorige auto een fiat brava in een licht groene metallic kleur. Ook niet echt veel voorkomend.

Fabia

† In Memoriam
Toen ik mijn vorige FI kocht was die kleur helaas niet meer leverbaar, vandaar dat ik toen gegaan ben voor Sahara Beige:

Bijlagen

• DSC05052%20%28Small%29.JPG
    DSC05052%20%28Small%29.JPG
    75,5 KB · Weergaven: 16
Ook een sjieke kleur inderdaad!

Vanavond maar eens een parrot erin bouwen, vindt het erg ongemakkelijk zo zonder carkitje

jaspernl

Actief lid
gefeliciteerd met je aankoop, en welkom op dit gezellige forum!!!
Veel veilige km's toegewenst. Maar dat komt zeker goed: je auto zal zeer zeker opvallen in het verkeer!!

nemo

Senior Member
Je foto's zijn weg!!! Althans, ik zie ze niet. Alsnog gefeliciteerd met je nieuwe wagen! Je zult er veel plezier van hebben. Ik ben wel erg benieuwd naar een verklaring voor je nickname!

jaspernl

Actief lid
Je foto's zijn weg!!! Althans, ik zie ze niet. Alsnog gefeliciteerd met je nieuwe wagen! Je zult er veel plezier van hebben. Ik ben wel erg benieuwd naar een verklaring voor je nickname!
Kom hier maar even kijken. Hier staan ze er gewoon nog...

Fabia

† In Memoriam
Je mag ook op mijn laptop komen kijken hoor. De foto's staan er nog steeds. Zal ik gelijk een grog voor je maken.

MarcoO2

Forumguru
Krimpen a/d IJssel is in ieder geval dichter bij dan Helmond!

Maar Traumaheli, je hebt een mooie wagen, gefeliciteerd!

cvegreen

Forumguru
Dat is een appart kleurtje ,maar niet mis moet ik zeggen. Ik heb het nog nooit eerder gezien. Maar staat de fabia zeker niet slecht. Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven.

Welkom!

En nou ook naar de meeting komen! Zal proberen niet over .NET te ouwehoeren maar alleen over skoda's...

D

Deleted member 1943

welkom en idd net als de voorgangers allemaal zeggen het is idd een mooi kleurtje!
Hopelijk kom je veel te weten hier.

hey allemaal, bedankt voor de hartelijke welkoms :D

Zit er wel over te denken om de meeting te bezoeken, vind ik wel leuk denk ik.

@ ArnoudBM - ben nog maar een beginneling hoor dus misschien kun je me nog tips geven. Ik heb altijd als schadeadviseur gewerkt, maar de IT heeft me altijd erg aangesproken. Toen ik deze kans bij mijn werkgever kreeg, heb ik hem met beide handen aangegrepen. Dat is nu 3 maanden geleden. Daarvoor geen enkele ervaring, slechts de gewone hobby kennis van huis uit. Dus zoals gezegd ben nog flink in de leer.

@ allemaal, ik ga er inderdaad vanuit dat ik er heel veel plezier mee ga hebben. Ik ben er erg tevreden over. heb er nu wat meer mee gereden en hij voelt lekker luxe en degelijk aan.

Hoi en welkom, appart kleurtje inderdaad, maargoed beter dan dat iedereen dezelfde saaie kleur rijdt natuurlijk...

Ohjah nog even @nemo

ik zie mijn foto's gewoon en zo te horen de rest ook ...

Mijn nick komt van mijn mijn baan in het ziekenhuis. Daar werkte ik als anesthesie medewerker. Daarbij vond ik de traumaheli altijd al interessant en zo was de nick geboren. Inmiddels ben ik al weer een jaar of 4 weg uit het ziekenhuis maar de nick is blijven hangen :baby012:

btw, hoop dat je al weer beter bent inmiddels!

Bovenaan Onderaan