[O2] Radio Stream.

Na wikken en wegen heb ik toch maar besloten om een Skoda Octavia Combi 1.6i uit 2006 met G3 te kopen. Ook omdat mijn andere Skoda enorm bevallen is met zeer weinig kosten. De oude Skoda Octavia Combi 1.6i uit 2001 met G3 gaat overigens naar het vrouwtje. Blijft hij toch in de familie.:-) Ik kan de auto vandaag ophalen. Nu zit ik met de vraag over de radio. Er zit in deze Skoda geen radio. Wel een vak voor een 1-Din radio. Daaronder zit een vakje waar je spullen in kunt doen. Kan ik dit vak gewoon weghalen en in het geheel een 2-Din radio erin stoppen ? (bijv Stream?) Of heb je er weer een speciale ombouwkit nodig waar de radio dan weer in moet ? Ik heb van de Octavia 2 nog niet veel sjoege. Kan iemand mij hier een antwoord op geven ? Dan kan ik vast gaan kijken voor een Skoda Radio Stream. Vr.Gr.Henk.

Tallguy

Forumguru
Antwoord: Ja dat kan. Vakje weghalen en een Skoda eigen radio erin douwen. Wel ervoor zorgen dat je die op het canbus systeem aansluit.

Rudie

Nieuw lid
Nu je stream is ingebouwd kan je je verdiepen in de montage van een carkit.

In de rode cirkel de telefoon-antennekabel waarop mijn carkit was aangesloten.
Blijkbaar zit die kabel er standaard al in. En wordt o.a. dit dus verstaan onder telefoonvoorbereiding af-fabriek.

Bijlagen

• DSCF2144.jpg
    DSCF2144.jpg
    96,6 KB · Weergaven: 55
Bedankt,Rudie. Heb je heel toevallig een foto van de stekker die in de radio gaat ? Die stekker met dat soort klemmetje. Daar zaten ook de draden bij van de telefoon. Die moet ik dus nog uit zien te vinden. Jammer genoeg staat er geen schema in het boekje van de Stream.

Rudie

Nieuw lid
Nog wel een fotootje maar helaas een slechte.
En waarschijnlijk heb je hier niets aan.

Het groene blokje, (de carkit verbinding) is er hier al uit gehaald.

Gr Rudie

Bijlagen

• DSCF2146.jpg
    DSCF2146.jpg
    88 KB · Weergaven: 38
Ok,bedankt alvast Rudie. Het is inderdaad slecht te zien op de foto. Die link van Van Inkel is perfect. Helaas in het Frans,maar er zijn dingen waar ik wel iets mee kan. Overigens staan er nog andere dingen ook op over de SKoda. Bedankt,Van Inkel. Top.

Bovenaan Onderaan