Waar op te letten?

Wolf75

Senior Member
De proefrit was super. De Superb staat op de inrit. #blijalseenkleinkind. Wat een opties die ik allemaal nog uit moet vinden. Kun je de apps van Android auto alleen maar bedienen als hij aan de kabel hangt of kan dat ook via Bluetooth? Ik kan via Bluetooth wel Spotify luisteren, maar ik heb dan niet al mijn apps in beeld.

Rallye

Forumguru
Android Auto werkt niet via bluetooth, bij jouw wagen waarschijnlijk inderdaad alleen via de kabel.

Wolf75

Senior Member
Een Mitsubishi Outlander 2.0 van 2011. Niet te vergelijken met deze Superb.

Laatst bewerkt door een moderator:

DiVini76

Forumguru
Sorry dat ik hier even op inbreek, maar zijn er zaken waar je bij een Superb III 1.4 uit 2017 op moet letten?
Ik ga morgen een proefrit maken in deze, mogelijk als vervanger van onze huidige Octavia combi;
https://www.autowereld.nl/skoda/sup...lm-trekhaak-parkeerhulp-37382367/details.html

Ik zou dan ook heel graag mijn huidige set Alaris 18 inch over willen zetten; ik neem aan dat dit gewoon past?
Of gaat dat problemen opleveren qua ET waardes? :pardon:

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Hoe moeilijk is het om even te passen daar bij de verkoper !
Als hij beetje welwillend is dan werkt hij daar zeker in mee !

Wolf75

Senior Member
Gefeliciteerd met de aankoop!
Heb je het nog over de koplampen gehad? Of ziet het er in het echt anders uit dan op de fotos?
De prijs was niet onderhandelbaar, want ik kreeg serieus geld terug voor de Outlander en de SuperB was ook heel scherp geprijsd. De lichten zijn gewoon wit. Zal op de foto wel vertekend beeld zijn.

hemi24

Forumguru
Blijkbaar was het niet iedereen opgevallen dat er foto’s tussen de advertentie van @DaVini76 zaten die van een totaal andere auto waren…

EC9B3E8D-FB60-43AF-8BF4-EC9ACEB822F1.jpeg

DiVini76

Forumguru
Blijkbaar was het niet iedereen opgevallen dat er foto’s tussen de advertentie van @DaVini76 zaten die van een totaal andere auto waren…

Bekijk bijlage 99799
@hemi24 ; ik neem aan die foto van de koplamp? Dat was me inderdaad ook al opgevallen, maar fijn dat jij het ook zag.
Gisteren proefrit gemaakt en erg goed bevallen, ook al is het een handgeschakelde ipv DSG wat we nu hebben.
Wordt zeer waarschijnlijk vervolgd! :thumbsup:

Bovenaan Onderaan