Klinkt mij wat optimistisch. Bij m'n Golf 7 was dat aanzienlijk meer (maar daar moest dan ook van alles los om er bij te komen). Bij Superb is er wellicht meer ruimte onder de kap.€100 heb je 2 nieuwe xenon lampen voor, gemonteerd en wel.
Je hebt gelijk, ik heb het even opgezocht, het kwam bij mij neer op 140 euro. Heb het hier laten doen: https://www.well-done-xenon.nl/prod...koda-superb/skoda-superb-10-2013-tot-03-2015/Klinkt mij wat optimistisch. Bij m'n Golf 7 was dat aanzienlijk meer (maar daar moest dan ook van alles los om er bij te komen). Bij Superb is er wellicht meer ruimte onder de kap.

Als het wat mooier weer is zal ik effe showen hier.Gefeliciteerd met je aankoop! Wat een mooie wagen!
Nu snel een show-off topic maken met foto's![]()
De prijs was niet onderhandelbaar, want ik kreeg serieus geld terug voor de Outlander en de SuperB was ook heel scherp geprijsd. De lichten zijn gewoon wit. Zal op de foto wel vertekend beeld zijn.Gefeliciteerd met de aankoop!
Heb je het nog over de koplampen gehad? Of ziet het er in het echt anders uit dan op de fotos?
@hemi24 ; ik neem aan die foto van de koplamp? Dat was me inderdaad ook al opgevallen, maar fijn dat jij het ook zag.Blijkbaar was het niet iedereen opgevallen dat er foto’s tussen de advertentie van @DaVini76 zaten die van een totaal andere auto waren…
Bekijk bijlage 99799