Klopt al die demo's staan nu in de uitverkoop: Ede, Hapert, Barendrecht.
Hoezo voor de laatste keer klant ?

De afgelopen 8 jaar heb ik daar 3 nieuwe auto's gekocht, voor ongeveer 60.000 euro.
Een Octavia SLX 1.9 TDI, Fabia Combi 1.4 Elegance, en onze huidige Roomster.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar er gaat nogal eens iets verkeerd. De afgelopen 5 jaar werden er 3 maal nieuwe onderdelen besteld, dat ging drie keer verkeerd. Had onder garantie een nieuwe achter ruitewissermotor nodig voor de Combi, werd er een voor de HB besteld, dat past niet. Had onder garantie een nieuwe pookknop nodig omdat het chroom los liet en mijn vrouw zich daar in gesneden hadden, werd er ook een verkeerde besteld. En bij de Roomster wilde ik graag een lakstift en je raadt het al, wij hebben een blauwe Roomster werd er een verkeerde kleur besteld.
Nu begrijp ik best dat waar gewerkt wordt er ook fouten gemaakt worden. Maar als je als klant al 8 jaar over de vloer komt, verwacht je een wat persoonlijker benadering.
Maar helaas het is er onpersoonlijk soms zelfs aan de stugge kant. Was dat niet zo dan zou het een en ander gemakkelijk met de mantel der liefde bedekt kunnen worden.
Maar wat helemaal de kroon spant was afgelopen februarie 2008. We kregen een uitnodiging om naar de nieuwe Fabia Combi te komen kijken.
We maakt van deze uitnodiging gebruik, ik vertelde Peter Schmitz dat we naar de nieuwe Combi kwamen kijken en niet van plan waren om een nieuwe auto te kopen (onze auto was net een jaar oud). Hierop werden we met zachte hand naar buiten gewerkt, met de opmerking dat geldverdienen voor garage Schmitz belangrijk is.
Het is jammer maar geen hand vol Skodadealers maar een heel land vol Skodadealers. Zeker nu de A73 klaar, is ben je zo in Sittard, Susteren of Venlo.